fredag den 17. august 2012

Ja Tak SÅDDAN !

Det nye Boligliv er landet OG der blev jeg liiiige fanget......

Et ekstra magasin Krea Bolig Liv Såddan, JA TAK.

Her er masser af øjen guf og brugbar guf.....

Strikkeopskrift på denne skønne sag, skal jeg lige se nærmere på.....

Dukkerne her skal jeg ikke strikke sjove men ikke lige min type ;-)) Men bare hyggeligt at se de søde Tanter http://www.tantegroen.dk/ nævnt

Pyha er godt nok fristet til at bygge et dukkehus af skotøjsæsker...gjorde det som barn det var SÅ hyggeligt har brugt timevis i det uendelige fantasiunivers.

Sååå hvis du ikke har fået åbnet dit blad i denne måned endnu er det virkelig på tide ;-)

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

Karen Marie sagde ...

Jamen jeg må da ud og handle kan jeg se :0)

Dejlig, dejlig weekend til dig - Knus Karen Marie

dankebaar sagde ...

Jeg skal da vist også lige en tur i Brugsen! ;-) Ser vildt godt og inspirerende ud - jeg har bare slet ikke TID til mere inspiration og krea-projekter! ;-))

Maria på Abeslottet sagde ...

Og jeg skal da vist storme ud til postkassen kan jeg se - see you! :-))

Lena sagde ...

Tror da også lige jeg må ud og se efter det blad =)

tusindfryd sagde ...

I følge Bolig Liv er netop TID det nye sort, men heldigvis kan blade opbevares uendeligt og spiser ikke brød sååå kom i bare afsted piger det er virkeligt et fint nummer :-)

Mette/DigogMig sagde ...

Lækkert lækkert blad.... Må skraks ud i byen og finde det :)
-Rigtig fin blog du har.
Kh Mette.

pernille|illustrafil.dk sagde ...

Yay, jeg fik det også i posten igår, og nu ligger det her og lurer... Er tid det nye sort... hmm... ovenpå en kulsort, dejlig sommerferie er vi desværre blevet håbløst umoderne herhjemme igen :-)

Marianne Funder Lysdahl sagde ...

Æææælsker det blad.....elsker generelt blade, der er så meget go inspiration at hente - kan varmt anbefale boligplus også;o)

by.bak - interiør og livsstil sagde ...

weehuuu hvor fedt, det glæder jeg mig til at gafle til weekendlæsningen :-)

Blogmoster sagde ...

Forleden dag da jeg åbnede postkassen, var både Boligliv og ikeas nye katalog. Hvor heldig kan man være. Og ja der er mange spændende ideer i Krea tillæget:)
God farm weekend

davids engle sagde ...

Har næsten lige opsagt mit abonnement på BoligLiv, men dette nummer bliver jeg da nødt til at købe.
Knus