fredag den 10. august 2012

I Dag Skal Jeg

Der skal stor sorteres og storklippes retropakker

Som i kan se er der stadig ged i bloggen, billeder og tekst stiller sig som det lyster og links kan jeg ikke markere og jeg er ved at gå ud af mit gode skind for jeg er total pc LOST og kan bare håbe det arter sig.....




Der er nok at gå i gang med men øjner du noget og har du mulighed for at komme omkring Østerbro til afhentning er du velkommen , jo færre pakker der skal pakkes , skrives og bringes til posten jo bedre :-)
Modeugen har trukket familie og veninder i "land" så der bliver dejligt meget besøg i weekenden.

Jeg har en hel del ensfarvet retrostof, lagener i de skønne forvaskede farver ret gode til bagsider og og til at dæmpe det mønstrede en anelse ;-)


Og sidst men ikke mindst skal jeg mødes med KAREN K  http://karenklarbaeksverden.blogspot.dk/

Ønsker jer alle en dejlig weekend forude og skulle en af jer vide hvilken type BlogUPS jeg er ramt af og hvordan man "helbreder" det vil jeg blive lykkelig for en mail dukkemagersken@yahoo.dk

KH

9 kommentarer:

[hadla] sagde ...

hvilken browser bruger du, IE kan være besværlig, mens safari og firefox virker til at være mere stabile med blogger. Har hjulpet for mig, men det er et stykke tid siden.:)

[hadla] sagde ...

hvilken browser bruger du, IE kan være besværlig, mens safari og firefox virker til at være mere stabile med blogger. Har hjulpet for mig, men det er et stykke tid siden.:)

tusindfryd sagde ...

Har lige fået google chrome i håb om at det ville virke...men næh vej

dankebaar sagde ...

Prøv Firefox - det virker rigtig godt. :-)

Uglemors verden sagde ...

Kan desværre ikke hjælpe med bloggen - men jeg har fluks sendt en mail vedr noget af stoffet :)

Kh Karina

Lene sagde ...

Håber at du får løst blogger-problemet. Håber at du får en rigtig dejlig week-end med den søde Karen.

Jette sagde ...

Godmorgen :) Hold da op du har meget der skal ryddes ud i - det e da helt vildt! de fine hjerter der ligger i bunden af stakken på det 3 sidste billede (og det første)mon det hedder graziela? Nå men lige det - hvor meget har du af den og hvad skulle det koste? :)

Kh Jette - vinger af tyl

Py sagde ...

al, det der stof - er det noget du sælger? Hvad koster i så fald? (Jeg bor nemlig på østerbro...)

tusindfryd sagde ...

Kære Py og Jette hvis i lige mailer mig kan jeg forklare og komme forbi på Østerbro er super :-)

KH