lørdag den 18. august 2012

GenbrugsStykker


Gennem længere tid har jeg grublet over hvad jeg evt. kunne hitte på med nogle gamle bomuldsklude = aflagte lagner og sengetøj...sytes ligesom de var lige gode nok til at blive revet op til cykelkædeklude.....


De udtjente sager har været en tur under maskinen og er nu klar til nye tjenester så som viskestykke tjans, ligge over hævende dej tjans og rengøringstjans

Tjansen som bliv smudset til i olie og smidt endeligt ud er lige blevet rykket frem i tiden :-)


Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Jane sagde ...

Hvor er de blevet flotte. Jeg kan huske fra barndommen, at min mor altid lavede de flotteste viskestykker ud af sengetøj og duge der havde aftjent deres første værnepligt :-)

Julie Stuhr sagde ...

Det var da en god ide :)

Blogmoster sagde ...

Super god ide:)

irene sagde ...

Sååå bra ide!!
Fin lördag till dig!

duBedåre sagde ...

Virkelig søte ble de, og de er nok klare til å yte en ny innsats. Flotte stoffer!

flet ogsjov sagde ...

Jeg kan huske som jane, at det var nogenlunde rækkefølgen, dynebetræk, viskestykker, hævestykker, saftstykker og først til sidst kom de ud i værkstedet. De stoffer er jo også langt fra slidte !!

Ugleunger sagde ...

Sikke en fantastisk ide! Har simpelthen så meget i gemmerne der kunne blive fine viskestykker ud af.

Kh Mette

Barbara sagde ...

Virkelig skønne!!
Er det to lag stof du har lagt sammen? og er der noget imellem? eller?

tusindfryd sagde ...

Tak :-) Ja kom i bare igang de er SÅ skønne at bruge. Jep to lag stof, intet imellem andet end stroppen foroven som er Gavebånd fra HAY og har testet tåler 95 grader i maskinen:-)

KH

Barbara sagde ...

Wauuu, hvor godt! jeg må igang :0)

Snullemor sagde ...

Ej for en god idé... så kan man nyde en bid de gamle stoffer man har liggende, men som sommetider er lidt for møre til at sy tøj af... hvor er jeg glad for det tip altså!!
: )

LilleTut sagde ...

Skønt tip! c,")