tirsdag den 21. august 2012

Fra Skrottet Til Anvendeligt


For ikke længe siden fandt jeg på loppemarked et stykke bomuldstof på godt 4 meter af ældre dato, efterladt af en patchwork glad kvinde der havde samlet gennem mange år.

For bare 20 kr fik jeg dette i mine øjne stykke guld.


En mindre bid er blevet syet om til en bondeskjorte med tøsedetaljer , dog stadig holdt meget simpelt.


Selv vrangsiden er et flot....


 Fund som dette er bare med til at gøre det hele endnu sjovere.

Næste bid skal vist blive til en ToteBag efter LINES mønster.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Oprettet af RikkeRøjkjær sagde ...

Hvor er den fin. (Og kunne jeg bare sy sådan en fin sag...lækkert ser det ud)

RikkeRøjkjær

Maj sagde ...

Den er smuk.
skønt stof - Sikke et fund :)!
Kh maj

Celina's verden sagde ...

Sikke et skønt fund. Og hvor er det en fin model.. Kh Camilla
http://celinas-verden.blogspot.dk

Christina sagde ...

Sikke en pæn model- dejlig enkel! ;)

Sensommer hilsner
/Christina

by.bak - interiør og livsstil sagde ...

synd og skam at man overhoevedet kan overveje at skrotte det fine stykke, men hurra for en skøn ny tunika!

Py sagde ...

Fantastisk fin bluse! Og hvor er det dejligt at læse om sådan nogle gode genbrugs-projekter og at det fine stykke stof ikke blev kasseret :) Jeg glæder mig til at se tasken!

lotte sagde ...

super flot bluse og smukt stof, hvis man ikke ved det kan man ikke se at det kun har kostet en tyver :)