lørdag den 11. august 2012

Et Lille Ordens Tip.....

Jeg er efterhånden ved at have en hel del af både egne tilrettede og Lines skønne mønstre fra Syskolen....
For at holde styr på dem alle har jeg fundet en bunke mapper med A4 lommer i og givet dem hver sin farve Maskingtape ned af siden , det fungerer super godt for mig at huske efter farver.

En mappe skal fyldes med strikkeopskrifter og en anden med skabeloner som jeg gennem tiden er ved at have en hel del af ;-

Resten skal "bare" fyldes med endnu flere fede symønstre jeg skal kaste mig over i RUM 11 i efteråret.

Måske ideen også kan skabe orden i nogen af dine løse sager.

Nyd Dagen

KH

3 kommentarer:

Memento Vivere sagde ...

God idé.
Tak for tippet.
God weekend til dig.

Lotte sagde ...

God idé!
Jeg er også vild med dit Christel billede i baggrunden. Har selv et par stykker :-)
Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

vidunderlige univers sagde ...

ja sikke et kærkommet tip..Det ser herre godt ud:0)
KH Iben