onsdag den 8. august 2012

En SmukSak


Viste jeg jolidt af en "grimrian" i går, så i dag får i en smuksak , opstået på et sprudlende Tirsdags Syhold hvor alle endelig var tilbage efter ferien og nye kommet til, var vist ikke den eneste der var glad for at komme i "skole" igen :-)


En Sweat Tunika/Kjole str 2 år....


Med pyntet skulder.....


Og selvfølgelig en lomme til det vigtigste man finder på sin vej.....


Grundmønstret er fra et gammelt Sy Magasin, der med hjælp fra rigelig mønsterpapir og godt værktøj er blevet "justeret" hvis man kan sige det således ;-)


Kan lige røbe at det er en sand fryd at sy ribkanter på med en OverLocker, snip, snap FÆRDIG.

Tja, KREATIVE MENNESKER SMITTER, Tak Til Leo Line

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Line sagde ...

den blev fisme så fin!!!!

diy se her hvordan sagde ...

Den er bare rigtig fin. Flot detalje ved skuldrene. Lurer lidt på lommerne - jeg må snart få lært hvordan man gør.

Synne sagde ...

Åh den er bare så fin!

Og tak for i går. Gud hvor er der lang tid til tirsdag igen nu!
Og tak fordi du var så sød ved min søn :).

Kh,
Synne

Sara Marie Dalhoff sagde ...

Den er vel nok fin! :)

ekteheimelaga sagde ...

Så utrolig fin den var! Det var jo kjempeskjønt med den kontrasten oppe på skuldrene! :)

Anita sagde ...

Er du GAL, den er fed... Er sikker på min datter ville ELSKE sådan en.. Må igang med symaskinen, og se om jeg kan lave noget der ligner.. :o)

1&20 sagde ...

Den er skøn, den kunne vist godt inspirere mig til at finde symaskinen frem :-)

1&20 sagde ...

Den er skøn, den kunne vist godt inspirere mig til at finde symaskinen frem :-)

Mette sagde ...

Den er super fed. Jeg er også vild med lommerne.

Hvilket nummer fra symagasinet er den?

MVH
Mette