mandag den 6. august 2012

En Blomstret Markise Kaldet Leo

JA, det kom denne lille sag altså til at hedde.

Printet er Liberty´s LEO


Blomsterne er der ikke sparet på, og tittekanten på de skrå lommer passer til den gule blomst i printet.


Markise ? Det kommer, men først lige et nærbillede af rynk i ærmerne og foran.


Set indefra ser sagen således ud, det minder mig om undersiden på en markise ;-)


Til blusen har jeg syet et par tullebukser med let smalle ben i en blød denim.


Linningen er blevet "forkælet" med en stribe Leo


En anden LEO kan du se lige HER

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Lækkert sæt til en lille trold:))

Lis sagde ...

Bare jeg kunne og bare jeg havde, men desværre.
Så desto mere nyder jeg dine små kreationer til små folket.

Kh. Lis

Trillemus sagde ...

Hvor er det fint og gennemført...

Kh Mette

janet sagde ...

Uh hvor det smukke sager, hvem der dog ku gå ved Line.. Mønsteret til blusen, er det mon et man kan få fingre i?

tusindfryd sagde ...

Tak :-) Jeg nyder virkelig at have en lille en at sy til mine egne er blevet så store at det ikke bliver til så meget jeans kaster jeg mig ikke ud i ;-))

Mønsteret er fra syskolen og du kan få fingrene i det der.

KH

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Super søde sager, du laver.
Var selv så heldig at være på work-shop hos Line for et år siden - skøøøøønt.
Det bliver så gennemført, det man laver i den skønne kælder. ;0)
Må jeg spørge, om der er en lille løbegang med elastik forrest i halsudskæringen ??
Kh. Lene.

Snullemor sagde ...

Hvor er den altså sød den bluse : )

Anouchka sagde ...

Oh my godddd I love your blog, your dolls are beautiful and all you do!!! See you soon!

Maria sagde ...

Utrolig skønt begge dele. Og virkelig gennemført!