torsdag den 2. august 2012

Åh Din TORSK

Torsken er MIG !

Nogen gange netshopper jeg bare i de alt for sene nattetimer fordi jeg da liiiige fik en ide der skulle følges til døren....

Brugte et par timer på at finde hvide porcelænshjerter tiltænkt......

Bestilte disse på 1 cm i bredden...eller rettere 1 inch viste det sig, så de blev ca 2,5 gange større end de var tænkt.


Nå men skidt jeg stod ikke længe med dem i hånden før jeg havde nye ideer med dem.

Tænker du at der idemylder i mit hoved?

Jeg er vist født såddan hvilket mine svar som jeg har givet Trine vist også giver et indtryk af, du kan læse dem lige HERMERAKI

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Åååh jo tak det kender jeg godt, men som du bliver det altid brugt til noget andet:)

monsterscircus sagde ...

Ih hvor er de fine, Glæder mig til at se hvad de skal bruges til sikkert noget fint :-)

Barbara sagde ...

Hvor er det heldigt at du kan bruge dem til noget andet. Glæder mig til at se hvad.. for fine det er de bestemt!

Rikke Dalmose sagde ...

Du er da ikke en TORSK, du er den smukkeste sommefugl...

Synne sagde ...

Haha, åh hvor jeg kender den sene natteshopping.
Det er som ideerne får en andet flow når verden sover og her bliver stille.
Det er ikke altid at ideerne rigtig holder til dagslyset skarpe øje, men i nattetimerne var det magisk.

Kh,
Synne

P.s. Vi ses på tirsdag. Uhhhh jeg GLÆDER mig til at komme tilbage og sy!!!!

Snullemor sagde ...

Hurra for de mange gode idéer... får vi at se hvad du så har hittet på?

: )