tirsdag den 28. august 2012

Adele

Uhhh det er længe siden jeg har lavet dukker....

Der har været så meget andet, men sikke en fornøjelse igen at fordybe sig i tilblivelsen af et dukkebarn.


Tage sig den tid og ro det kræver, helt fri for deadlines og helt fri af ønsker, skabt af ren fantasi og der det fører hen helt af sig selv.


Tøjet har jeg syet efter LINES mønstre fra dukkeworkshoppen, de er noget mere avancerede end dem i bogen og tager derfor mere tid og sysnilde, men er bare SÅ fine.


Har virkelig lyst til at gå igang med en mere....



Nu må vi se det har i al fald været endnu en fornøjelse.

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Lene sagde ...

åhh hvilken smuk dukkebarn du har lavet. Er vild med hår-farven....minder den ikke lidt om Karens?

Hønsering og æblekind sagde ...

Hun er smuk og dejlig.... Meget fin, lige som alle de andre dukker du har lavet..

Kh.
N

Maria på Abeslottet sagde ...

Nøj, hvor er hun dog yndig - jeg bliver helt forelsket :o)

Gitte sagde ...

Hvor er hun sød,jeg har lige lavet en efter din skønne bog-den er bare SÅ nem at forstå-meeeen øvelse gør nok mester,men det er ihvertfald IKKE din skyld,tak fordi du har lavet den skønne bog

Rikkeprikke sagde ...

Hun er vel nok yndig, hende Adele :)

Snullemor sagde ...

Jeg tror hun ligner mig ; ) samme farver... stoffet som nederdelen er syet i, hvor får man fat i det?
; )