tirsdag den 10. juli 2012

Øvelse Gør Mester

Sommerferien har gjort sit indtog....Østerbro virker nærmest øde...Som LEA sagde en gang er det fordi de alle er draget på "fedet" ;-)

Det er helt ok, det giver de tilbageblivende en fornemmelse af ødegård og mulighed for parkering!

Desværre rammer sommerferien også SYSKOLEN ,ikke at det er urimeligt at Line hviler fingrene et par uger , men det betyder at det er sidste tirsdag inden sommerpausen..."snøft" 


Jeg har gang i en større børnekollektion her...og kom pludselig til at se at jeg da efterånden kaster mig ud i ret "vilde" sysager her!

 Jeg er kommet meget længere end pludderbukser og posebluser ( i skulle lige kunne se indersiden af blusen her, total feinschmekkerbagside! ;-))


Syskolen har stille og roligt givet mod og lærdom på lidt "finere" sager og mønstre der før ville have skræmt mig kaster jeg mig ud i går bare i gang med saksen i selv de "dyre" stoffer ;-)


ELSKER når jeg kan mærke og se at Øvelse Gør Mester, ELSKER at blive bedre og mere vovet, et liv uden udvikling kan jeg slet ikke forestille mig.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Lis sagde ...

Bare de detaljer jeg kan se herfra, er imponerende nok i sig selv.
Når du nu holder ferie, får din lærdom jo også tid til at sætte sig fast. Tro mig, selv eleven har brug for frihed.

Nyd du nu at du bor på en ødegård. Jeg tror de er i Jylland og ikke på Fedet. Her er "mange" gæster, kan man se på nummerpladerne.

Kh. Lis

200procent by bebe sagde ...

Smukke sager :-) Det er en fantastisk følelse at mærke, at man bliver bedre til noget - og enig, hvad ville et liv uden udvikling være? God dag til dig!

dankebaar sagde ...

Hvor er det bare flot! Jeg ville sørme også ønske at vi havde sådan en syskole i mit nærområde, for jeg ville også gerne kunne lave andet end ballonbukser og simple nederdele. Men jeg må i stedet lære den hårde vej! ;-)

Jeg tror også at mange af dine "naboer" er i Jylland - synes jeg kan høre det rundt omkring. ;-) hi hi.

monsterscircus sagde ...

Hold da op, hvor er du skrap til det der!!! Så fine detaljer, det må også være skægt at "rejse ud på nye opdagelser med symaskinen". Ih trænger da vist også til at få udvidet min horisont.

Eva sagde ...

Du er da også så dygtig med en symaskine. Lækre detaljer (dem man kan se).

Helle sagde ...

Det ser godt nok ud til at være nogle utrolige fine kreationer - meget smukke detaljer :-)

Moster Pips sagde ...

Supert dejligt at alle er ude af byen, så har man den i fred og det er nemt at finde en plads til bilen.
Når man lige kommer hjem fra Fredet.
Hvis ikke fordi at det var onsadg og jeg stadig var i natbukser, så var du velkommen til sydag herover:)