torsdag den 12. juli 2012

TitteKant - Godt Nok Fint

Takket været en fantastisk TuTorial fra LINE har jeg kastet mig ud i endnu en sydetalje.



Havde set de fine tittekater af og til men ikke lie rgnet med at mine evner slog til der....

Mn heldigvis er Line en fantastisk dygtig formidler og med Syskolen Bloggens Tutorial er det gået som en leg. TAK søde !


Jeg har brugt en rund satinsnor og lidt kantbånd plus max 5 minutter.


Hvis du står og skal lave tittekanter, lave tittekanter på puder, sy kantbånd på eller bare søger andre fine sytips kan du lige tjekke Syskole Bloggen ud lige HER

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Nu skal du holde op med at tvivle på dine evner, ikke tænke så meget og bare kaste dig ud i det.....
Hvad er det værste der kan ske? Du sy, strikker og hækler jo, de mest fantastiske ting:))
Knus Pia

Pustetrolden sagde ...

Hold da fast hvor ser det flot ud, du er bare god. Skønne farver ;o)

monsterscircus sagde ...

Orv hvor er det smukt! Så fint og lige prikken på i' et. Håber du får en fantastisk dag

Julie Stuhr sagde ...

Resultatet bliver superlækkert med tittekanter, og man tror det er sværere end det lige er :)

Eva sagde ...

Det ligner jo en million:)

Charlottes verden sagde ...

Det ser helt vildt godt ud. Jeg ville aldrig tro at det var første gang du laver en tittekant hvis du ikke havde skrevet det. :-)
Jeg har set hendes fine DIY og har gemt den på pinterest. Den skal helt sikkert afprøves en dag. :-)

tusindfryd sagde ...

Tak ;-) Ja det ser helt klart svært men er faktisk lige til, som så meget andet når man lige får vist hvodan ;-))

Åhhh pinterest!! Har fået invitationer af jer derude MEN får at vide jeg skal logge ind via enten min twitter eller facebook profil OG jeg har ingen af delene så den pin væg er jeg bare afskåret fra !

KH

Signe sagde ...

Wenche, jeg er ret sikker på, du også kan oprette dig som Pinterest-bruger, selvom du ikke har en Twitter- eller facebook-profil. Prøv lige at dobbelttjekke - hvis du har tid, det er en tidsrøver ;-)