tirsdag den 31. juli 2012

På Rov

Indrømmer, har været på "rov" i LINES billedgalleri.

Glæder mig så meget til syskolen i morgen at jeg lige måtte tjekke ud hvad jeg skulle kaste mig ud i.

Hvis du har lyst til at se flere smukke kreationer fra Line´s hånd gennem de sidste 5 år finder du hele galleriet lige HER


Camille kjolen, en elsket klassiker på syholdene....


Smukke Lilly i en quiltet børnejakke, tjek lige de seje fugle på foret i ærmerne....


Voksen quilte jakken, har stadig min egen på hver dag.


Vingeveste i Mitsy.


Store Lilly.....


Lidt mindre Lilly....


Endnu mindre Lilly...


Jakken med rund krave og lynlås...

Hmmmm, hvor pokker skal jeg starte?

Tak for "lån" Line.

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Karen Klarbæk sagde ...

Fantastiske modeller og lidt sjovt at se hvordan jakkerne er SÅ meget hendes udtryk. Selvom jeg (med en designuddannelse i ryggen) allerede kan sy, får jeg vild lyst til at komme på hendes kurser. Man kunne jo lære noget om hendes fine detaljer...har aldrig elsket at sy kantebånd på f.eks.
Tak for kigget.


Karen

monsterscircus sagde ...

Hun er vildt dygtig og så smukke modeller. Har en drøm at få syet hendes quilte jakke! Den er så flot. Ha en smuk dag

Christina Ravn sagde ...

Jeg er så imponeret over Line, hun er bare super dygtig og syr de skønneste modeller. Gad SÅ godt på syskole hos hende!

Anonym sagde ...

Så er det jeg endnu en gang tænker øv, hvorfor bor jeg i Jylland... :-) jo...vi har Yarnfreak i Århus, men ellers er kbh. fristende. God fornøjelse i morgen. kh Sofie