søndag den 8. juli 2012

Når Man Snakker Om Solen Give Away

Når Man Snakker Om Solen....

Nævnte i går at Englene var landet og at jeg glædede mig til at de også landede i min postkasse...

Der gik ikke en time før den søde postdame dumpede dem i min postkasse.

Når nu vejret ikke byder på megen solskin vil jeg gerne dele denne solstråle med jer ;-)


Derfor en lille Give Away, et styk Broderikit fra Karen Marie indeholdende alt hvad du skal bruge til en broderet engel som du enten kan ramme ind, sy bag på en jakke eller på en pude eller....

Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar så jeg kan se du er med OG Kitéts vægt taget i betragtning sender jeg  lige fra DK til Timbuktu :-)

Trækker en vinder allerede i morgen.

Nyd Dagen

105 kommentarer:

Muslingens mor sagde ...

Uhh jeg vil gerne Være med :)

Camilla sagde ...

De er så fine de engle! Så jeg vil rigtig gerne være med!

Kh Camilla

Anna sagde ...

Jaaa jeg vil også gerne være med!
Hilsen Anna
Ps. jeg har også giveaway på min blog. Måske har du lyst til at være med : )

Frk Sindahl sagde ...

Hvor lækkert..! Hopper også på :-)

Anne-Mette sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med :-)

Kh. Anne-Mette

Små Stunder.. sagde ...

Så fine de er!
Vil håbe jeg bliver den heldige vinder;)

Ulla sagde ...

Sikke en dejlig give away - jeg kender en engel - og vil derfor elske at vinde...

Mrs. E sagde ...

Jeg er vild med dine engle...og vil selvfølgelig også gerne deltage..

Groovymama sagde ...

Ih, hvor fin. Hun må gerne bo her.

BillyRubin sagde ...

Åh så fint. Håber jeg vinder!

Jeanette Renting sagde ...

Hej! Jeg vil gerne vaere med, og haaber, jeg bliver de heldige vinner.

Natanja - Frøken Simony sagde ...

wow den er fin.

Jeg er bestemt også med :)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Den er bare så fin den engel - hun måtte gerne flyve hjem til mig og lande på min cowboyjakke :)

Anonym sagde ...

Århhh - hvem vil ikke gerne vinde en engel? JEG vil i hvert fald gerne!
Mange hilsner
Britt
kamelen (a) blomsterriget.dk

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage. :-)

Alfebørn sagde ...

Tju bang jeg vil gerne lege med! De er så fine de broderier og hvis jeg vandt ville jeg sy det på en nederdel.

Anonym sagde ...

Den søde engel må gerne bo her hos mig.

Hilsen
Anja

anja@bitnisse.net

Oline sagde ...

Vil gjerne være med, dette er jo perfekt til feriesying!!

Pustetrolden sagde ...

Jeg er med;-)

Anette sagde ...

Du kan nøjes med at sende den til Århus - hvis jeg vinder :)

Lone sagde ...

ville eelske at vinde denne give away, er selvfølgelig med...

Fie sagde ...

Jeg vil også gerne igang med at brodere, så jeg vil rigtig gerne være med i lodtrækningen:-)

Misemor sagde ...

Jeg er med, jeg også. Men om jeg skulle være så heldig, er jeg på ferie i morgen og får ikke gitt deg min adresse.
Ønsker deg masse sol og varme i tiden framover. God sommer.
Klem =)

Anonym sagde ...

Alle har brug for en engle,håber denne lander i MIN postkasse.
God søndag.
Vh Kirsten. (post@kirob.dk)

Prinsesse Suh sagde ...

Jeg er også med, og håber det kan være startskuddet til at starte på det der broderi!

Jette Jæger sagde ...

Uha det kit vil jeg gerne have fingre i. Elsker små terrasse projekter i sommervarmen:-))

Anonym sagde ...

Vil gerne være med.
Broderiet er så fin - det skal være mit sommerbroderi :-).

Mvh
Sine
seg@c.dk

Helle Jakobsen sagde ...

Ih den vil jeg rigtig gerne vinde, ville passe fint mens jeg går og venter og venter

Ann sagde ...

Uhhhh ved lige hvor en skal sidde;) Jeg er all in med krydsede fingre og hæklenåle!
Ann

Merete sagde ...

Jeg vil da også gerne være med.
merete-d-h@hotmail.com

Julie Stuhr sagde ...

Uh, jeg vil så gerne lære at brodere og sådan et kit er jo en fin start :)

Lotte sagde ...

Ih så fin! Det vil jeg meget gerne være den heldige vinder af :)

Nørkle Tøserne sagde ...

Uh... den vil jeg gerne have mine små broderi-fingre i
MVH Rikke

Blaa Elefant sagde ...

Dine broderede engle er bare så skønne :o)
Jeg vil super gerne være med ;o)

Hilsen Blaa Elefant.

Cille - FunkyFox sagde ...

De er SÅ fine - jeg er helt sikkert med.

Jytte sagde ...

Jeg vil gerne være med :)

Garn overalt... sagde ...

Jeg vil også gerne være med - mangler en undskyldning for at komme i gang med at brodere... Har holdt pause siden folkeskolens korsstingspuder :-)

Anonym sagde ...

Super sød, jeg vil gerne være med :-)
Helleallan.larsen@gmail.com

Anonym sagde ...

Har længe gerne ville tage broderiet op igen, denne pakke ville jo være den perfekte anledning.

Frujetterasmussen@gmail.com

Anonym sagde ...

Hvor er det et skønt kit!

Jeg vil vildt gerne være med!

Mange hilsner
Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)

Josefine sagde ...

Er så vild med engle, og vil derfor ubeskriveligt gerne vinde denne.

stjernegoide sagde ...

Jeg er med!

søslerier sagde ...

Glædelig sommer... Jeg er med ;)

reSIRIkulert sagde ...

Hvem kan vel mottstå en engel....?! ;)

TinaLykke sagde ...

Den smukke engel kunne jeg godt tænke mig at tage med på ferie om er par uger :-)

TinaLykke sagde ...

Den smukke engel kunne jeg godt tænke mig at tage med på ferie om er par uger :-)

Charlottes verden sagde ...

Den er rigtig fin så jeg vil meget gerne være med. Jeg tror jeg ville bruge den til en pude til min niece. :-)

Crazy Cat Lady sagde ...

Jeg vil gerne prøve at lave det søde englebroderi..
Jeg krydser fingre - held og lykke til alle :D

Liv (pladstilverden) sagde ...

Jeg er med her! :) Har ALDRIG broderet. Men denne engel må da prøves!

Nova Melina sagde ...

Oh! I didn´t understand what you wrote except for the giveaway part, so i´m in! Hopefully this is enough and no special comments were needed. :)

Mette sagde ...

Det vil jeg gerne vinde:-)
Kh. Mette

Anonym sagde ...

SÅ skøn er den, - må da rigtig gerne komme til Odense :)
Mvh Allis
allis@helseservice.dk

Håndarbejde skal der til sagde ...

Vil rigtig gerne deltage !

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

Sådan et kit til en fin engel vil jeg da rigtig gerne vinde. marie-louise @ zenger.org

Anonym sagde ...

så sød hun er - må hjertens gerne bo hos mig!
KH Kamilla
kamilla@scanware.dk

Anonym sagde ...

Åh, den søde engel kan jeg lige se på kommende babystrik :-)

Vh Ditte
diiitte@hotmail.com

kreamania sagde ...

Jeg er også med :)

God sommer !!

Berit sagde ...

Jeg er også helt klart med, sådan en smuksak kan man jo bruge til hvad som helst:-)

Anne-Sofie (Fingernem) sagde ...

Jeg vil også gerne være med!

Kabakü sagde ...

Kunne man mon blive den heldige... Det skal ihvertfald prøves ;)

Jette sagde ...

Jeg vl gerne være med i lodtrækningen!

Hjortebjerg sagde ...

Hvor er det et fint kit, det ville jeg nyde at få en sommeraften eller 3, til at gå med:-)

Anonym sagde ...

den vil jeg gerne vinde,
den er så superfin.
Agnes
agmad@yahoo.com

Napia sagde ...

Orh, den vil jeg da rigtig gerne vinde :)

Kh Pia
pipsi@has.dk

Anita sagde ...

Jeg er ikke kommet i gang med at brodere endnu - men dette kunne da være den perfekte lejlighed:-)!
Kh Anita

Lis sagde ...

Den vil jeg gerne vinde, men med så mange, uhh, så tror jeg hellere jeg må bestille kittet :D ser lige til imorgen.

Super god ide, at lave en sommer give away.

Kh. Lis

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Har flere af Karen Marie's kit, så vil da bestemt også gerne have fingerne i det nyeste - elsker bare dine engler.

Simone sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne være med :-) er så vild med dine søde engle :)

sannepkunst sagde ...

Ej den er godt nok fin. Har lige været på loppemarked og købte mug sådan en træting man kan spænde stof op i og brodere på. Har aldrig prøvet at brodere, så det her ville bære alletiders starts skud (0;
Krydser mine fingre.

Dorte sagde ...

Ihh, det er altså så fint! Det vil jeg gerne vinde og forsøge mig med :-)
Dorte/ www.mangebaekke.blogspot.com

Julie Søndergaard sagde ...

Åh Wenche! Hvem kan modstå sådan en fin lille engel? Den må gerne flyve hjem til mig :-)

KH Julie

Mig og Maya sagde ...

Selvfølgelig vil jeg være med. Beundrer de ting I får broderet, så måske jeg kunne lære at gå jer i bedene, hvis jeg var heldig. Knus heidi

Ida sagde ...

Vil jeg da meget gerne være den heldige vinder af :-)

Gomorgenfrue/Christina sagde ...

Selvfølgelig er jeg med... den er for sød.

Gitte sagde ...

Jeg vil da gerne sidde og brodere hvis sommervejret ikke viser sig fra sin lyse side:-)

Anonym sagde ...

Har ikke broderet siden jeg var teenager. Så send den endelig min vej, trænger til fornyelse i mine kreasysler :-)
Kh Trine

brunfusion@gmail.com

Trillemus sagde ...

ihh hvor fint. Jeg er med...

Kh Mette

Barbara sagde ...

Åh hvor kunne det være fantastisk at vinde!

Signe sagde ...

Åååh, Wenche - jeg trænger virkelig til en engel for tiden!

Tine sagde ...

jeg vil så gerne selv lære at brodere de små pus, som du har vist frem... Krydser fingre.

helle sagde ...

sender fluks en tilmelding...ps bor ikk i Timbuktu!!!

Tine sagde ...

Uhh, den vil jeg gerne vinde. Den er bare så fin!

KH Tine

morslille sagde ...

Den vil jeg sandelig gerne vinde.
Knus og god sommer Charlotte

Loppe-shoppe sagde ...

Altså - jeg har jo allerede sådan et fint sæt, men jeg vil gerne vinde et sæt, for de smukke engle, tror jeg ikke at jeg kan få for mange af...
Med tak, Helle.

Anonym sagde ...

Hej
Er vilde med dine broderier, har købt kaninnus, så kunne godt tænke mig en engel, håber jeg vinder.

Kærlig hilsen
Tina miti@ofir.dk

Gitte sagde ...

Uh nice,jeg springer da lige med ombord og håber jeg er heldig
aj3353@gmail.com

Lisbeth sagde ...

Jeg kan vist også lige nå at være med. Den er vildt sød.

Tine sagde ...

Den vil jeg gerne være med i konkurrencen om, de ser rigtig flotte ud og det er så hyggeligt med små sytøj blandt de større.

Jennifer sagde ...

Jeg melder mig også gerne ind i "kampen" :) Det er fedt at se jeres fælles arbejde :)

Vh Jennifer

Jennifer sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

De er så fine; jeg har lige en hørjakke, som trænger til en engel :-)
lige der hvor jeg har pillet et logo af.
håber jeg er heldig.

Lone H
Post@loneholst.dk

Arvingen.com sagde ...

Hej!
Et sådan fint broderi-kit har jeg ønsket mig længe! Har SÅ lyst til at lære mig at brodere som dig! : )

Jeg vil rigtig gerne deltage, og X´er fingre for at jeg er heldig!

KH Marthe

Mette sagde ...

Ej hvor er det fint!! Det vil jeg gerne vinde!!!!:-)
Hilsen Mette

Anne sagde ...

Orv, håber jeg kan nå at være med :) Den er jo så fin!

Vis hele min profil sagde ...

Uhh jeg krydser fingre for at vinde det søde kit.
KH

minojesten sagde ...

Har fået så meget lyst til at brodere igen :-)

Tvilum sagde ...

Bor ikke i Timbuktu - bare i Fredericia, men vil rigtig gerne være med i give away'en. :-) Rigtig god dag til jer alle!

Tine Nielsen sagde ...

Sikke en fin give away. Jeg krydser fingre for at det bliver mig! :)

Helle Jescika sagde ...

kan vist lige nå at være med

Rikkemoeller sagde ...

Håber jeg kan nå at være med? Hilsen rikkemoeller@hotmail.com

Trine sagde ...

Hvor jeg ELSKER den engel. Håber man kan nå at være med, den ville være fantastisk på min nysyede nederdel :o)

unikarina sagde ...

HAr allerede en engel, men vil gerne prøve selv. Så jeg forsøger lykken...

Mosters Kuffert sagde ...

Jeg er med på et lod jeg har lige lavet din fine hverdagsbluse til min engel på 5 herhjemme og mangle lige hende englen at sætte på. Jeg håber jeg har aldrig vundet en give away. Hvis du er interesseret i smølfer kan du se min give away på min blog. Tak for en dejlig blog. Hilsen Diana

Josefine sagde ...

Hvor fint! Jeg vil gerne være med :)

Trine sagde ...

Sad i går selv og kiggede på den, og overvejede at købe et sæt. Men så er det jo skønt at jeg nu kan være med i din dejlige give-away :D