tirsdag den 3. juli 2012

Mor Og Datter Dag

Der er dømt SOMMERFERIE.

Lillebror er sendt på FodboldSkole i Fælledparken.

Storesøster skal med Mor på Syskole!


Tror hun kommer til at råhygge sig, gå der i Lines univers med al slags dims og dut og stof i lange baner....så kan hun også opleve at det ikke kun er hendes mor der er Crazy med stoffer ;-)


Hun skal have nederdelen på som Line hjalp mig med at sy sidste forår. Det er en "kopi", tilrettet godt nok, af en Millibe nederdel vi havde være super glade for men var vokset ud af.

Det var noget af et arbejde med alle de folder....Til gengæld ligner hun en million i den :-)

Nyd Dagen KH

6 kommentarer:

Lene sagde ...

det lyder simpelthen hyggeligt med sådan en mor-datter-sy-tur.
Jeg har jo ingen datter og sønnen min er ikke med på en krea-dag med mor, så jeg overvejer at lave et opslag i den lokale brugsforening med en invitation til hygge-hækling på vores terrasse.

monsterscircus sagde ...

Hvor blir det hyggeligt!!! Jeg nyder også kreative dag med min mor og min mormor som stadigt broderer selvom hun er 89 - rigtig dejlig ferie!

Lise Halager sagde ...

Ren lykkedag :o)
En fed måde at holde en feriedag på. Håber I får en fantastisk en af slagsen.

Lis sagde ...

Jeg håber i får en super god dag sammen (det gør i selvfølgelig). Mine piger er ikke til at drive med på workshops af nogen slags overhovedet, men bruge hvad mor laver det kan de godt.

Kh. Lis

Moster Pips sagde ...

Håber I har haft en super hyggelig dag:)Det lyder skønt, kommer helt til at savne min egen datter, som er i Irland og sønnen min, lader op til koloni.
Så jeg må kreahygge alene og det er jo heller ikke skidt:)
Fint stof.

Irene sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt! Jeg synes du er så god til at finde stof. Hvor køber du det?