lørdag den 21. juli 2012

Kunsten At PINE Sig Selv

Kunsten at "pine" sig selv er ikke svær....

Bare start på et TipTap Tæppe i meget tynd uld så som geilsk tynd!


Hvorfor gøre såddan noget ?

Tjo altså jeg havde bare så meget tynd uld der bare lå der og gav halvdårlig samvittighed.


Smukt synes jeg dog det bliver og det er nok derfor jeg bare hækler videre selv om man godt nok ikke kommer langt pr indsats ;-)


Skal du igang med TipTap  vil jeg klart anbefale dig at bruge en tykkere garn ex KAUNI der kommer man altså noget længere pr. time....

Nyd Dagen

KH

15 kommentarer:

Erna sagde ...

Det er da utroligt smukt, selv om det tager tid.

Ulla Reiche sagde ...

Du har ret det er virkelig smukt. Håber at indsatsen resultere i et tæppe du kan glædes ved i mange år. Arbejder selv med et samvittighedsprojekt.så her står den på strømper :-)

Kh

Ulla

monsterscircus sagde ...

Hvor er det bare smukt! Så fint og sirligt! Det er virkeligt smukt, og håber du synes det har været det hele værd, når du engang får det færdigt. Ha en dejlig weekend.

drudeblaa sagde ...

Et nydelig teppe, men for en jobb. Du er god. D

dankebaar sagde ...

Jeg synes da du er kommet langt! Du har jo ikke været i gang med det så længe. :-)

Det bliver virkelig smukt. Og der er ikke noget så skønt, som at få ryddet ud i sine rester. Det giver virkelig go samvittighed. :-)

Anita sagde ...

Selv om det tager lang tid, bliver det bare så flot!

Pustetrolden sagde ...

Det er et så lækkert tæppe og wauw nogle skønne farver.
Jeg er helt sikker på at det er pinen værd og når du er færdig med tæppet, så er al besvæelighed glemt.

tusindfryd sagde ...

Tusind tak for opmuntringerne!!! Det har jeg brug for er virkelig ved at gå "død" på den lille nål ;-)

KH

Eva sagde ...

Og så bliver det noget så flot.
Hep, hep.

Lydert sagde ...

Det ser rigtig godt ud, jeg er sikker på, du bliver ekstra glad for det, når der er lagt så stort et arbejde i det

Lis sagde ...

Det bliver bare så flot, så :
Hep hep, du bliver færdig på et tidspunkt og til vinter kan du nyde resultatet af dine mange timers slid.

Kh. Lis

Hønsering og æblekind sagde ...

Men hold nu op hvor er det super flot.... Er ved at afslutte lignende selvtortur, dog ikke i tiptap men det blev garnet ikke tykkere af!
Er så vild med at lave puslingerne at jeg nu har lavet en med kaninører og en med runde ører er på vej... Så 1000 tak for at du introducerde os for hinanden....
Go' sommer.

K.H
N.

Irene sagde ...

Hvor er det utrolig smukt. Kæmpe arbejde men jo rigtig lækker, for et tyndt tæppe er jo nemmere at smyge omkring sig på en kold aften. Kan godt forstå du bliver ved, den bliver du glad for

Desiree sagde ...

Det blir kjempefint!

Gitte sagde ...

Mums hvor ser det tæppe lækkert ud,når du engang er færdig vil du da elske det ikke er så tykt og tungt-meget meget smukt,keep up the good work-smiler :),tror måske liiiiige jeg negler ideén til et tørklæde ,håber det er ok ?