søndag den 22. juli 2012

Kunsten At FORKÆLE Sig Selv

Kunsten at forkæle sig selv er slet ikke så svær!



Jeg har været på netindkøb efter glaserede keramikstjerner i mint, koksgrå, tyrkis, blå, pudder og grå, de store er 30 mm og de små 15.


Den store Pudderfarevde har fået en gang grå lædersnor og hænger nu om halsen på mig, elsker simple smykker.


De små stjerner har fået gyldne ørestiks og vupti er et par stjerneøreringe kommet til verden.


Se bare SÅ let er det at forkæle sig selv og andre ;-)

Det hele er shoppet på PERLEUNIVERSET ,tør næsten ikke præsentere min datter for de mange fine muligheder men jeg ved godt hvad årets julegaver bliver !

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Anna sagde ...

Sikke fine smykker de lige så let blev til : )

Æblekinder sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
monsterscircus sagde ...

Hvilke smukke og fine stjerner og hvilke farver! Hmm det lyder som om du introducerede mig for en ny bedste ven :-) må da over og kigge mere. Tak for inspirationen og ha en dejlig søndag

Anita sagde ...

Jeg er ret vild med de blå stjerner, der er blevet til øreringe.

drudeblaa sagde ...

Å, så fine de var, stjernene. D

Nanna Andersen sagde ...

ej hvor er de skønne! :) Rigtig dejlige farver!

Charlottes verden sagde ...

Jeg er mest til meget pyntede smykker, men engang imellem er humøret mere til simple smykker og der er dine stjerner virkelig smukke. :-)

Charlottes verden sagde ...

Hvis du er i humør til at lave nogle i resin, så kig hos Perleplus. De har flere skønne farver.
http://www.perleplus.dk/shop/resin-stjerner-121c1.html

Pustetrolden sagde ...

Tak for ideerne.

Jeg er helt vild med stjernen i lædersnor. I vores lokal hobbybutik så jeg forleden de fine stjerner i forskellige størrelse. Tror da lige jeg må fordi efter forkælelse til mig selv ..Smiiler