lørdag den 7. juli 2012

Englen Er Landet

Længe leve foretagsomme mennesker!

Ønsker fra blogland om Broderede Engle som KIT er nu blevet virkelighed.

Karen Marie Dehn står bag ,smukt som altid fra hendes hånd.


Glæder mig til at få et KIT i min postkasse ;-)

Mangler du lige et hyggeprojekt til sommerhuset kan du få fingrene i EngleKit lige HER  ja eller i en lille bunke af de skønne kit i Karma Shoppen ,er selv ret vild med det fra Anne Nowak en pige hvis Workshop jeg skal have kigget nærmere på.

Hvor heldigt egentligt at "sommervejret" indbyder til inderdørs sysler ;-))

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Misemor sagde ...

Så søt en engel. =) Ha en fin sommer. Klem =)

monsterscircus sagde ...

De små engle er så fine! Og du har ret Karen Marie, må være en af dem, bare ikke kan lave noget som ikke bare er en fryd for øjet! Dejlig sommersysle du, skal have gang i! Ha en smuk dag.

Loppe-shoppe sagde ...

Min er allerede kommet med posten i dag!
Jeg glæder mig til at åbne kuverten i min sommerferie, når der er fred og ro!
På forhånd tak!
Helle.

Lis sagde ...

Jeg håber det kit når mig før jeg tager på ferie på fredag, :D

Skal ind og se på det link du gav med, så god week-end til dig.

Kh. Lis

Anonym sagde ...

Tak for en dejlig inspirende blog - jeg håber, jeg må være med i lodtrækningen, selvom jeg ingen blog har.

God sommer hilsen Jette, jhpilevej@gmail.com