fredag den 8. juni 2012

Tivoli Dag Forude

Der er dømt den årlige Tivoli Dag i familien.

Undertegnede ynder at romantisere Tivoli.


Såddan lidt drømmende og rundkindet....


Farverigt og med maser af spilopper....


Romantiske kærestepar på de grønne bænke...


Masser af kære glade og børn.....


Underligt nok....


....vågner jeg altid op derinde omgivet af snurrende flyvemaskiner, larmende rutchebaner, højtråbende mennesker og masser af "butikker" der slet ikke hører til i mit Tivoli Univers .

Må fokusere lidt mere på blomsterne ?

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Christina sagde ...

Håber i får en skøn dag i Tivoli! ;)

Marianne Funder Lysdahl sagde ...

Sådan - fokus på det positive og ja-hatten på:) Nyd blomsterne, der er altid så smukt i Tivoli og så køb et par ørepropper:)

Knus fra Marianne
Gallerifunder.blogspot.com

Knitting Bee sagde ...

Jeg er helt klart nået alderen hvor man kan springe ud som hattedame;
mine børn er så store, at man roligt kan sætte sig ved de små bede v.slottet og nyde sin kaffe og sit strikketøj mens de vælter rundt i larmen.
I like!! ;)

Caroline Reuter sagde ...

God tur, sug farver og stemning til dig.
Nyd det sammen med ungerne:)

krAm sagde ...

Ha ha - jeg kan godt genkende sin beskrivelse. Jeg har også altid haft en romantisk opfattelse af Tivoli som et sted, der adskiller sig alle de andre forlystelsesparker. Så jeg vælger også at nyde blomsterne og tillader mig at gå udenom et enkelt hjørne af haven. Så kan jeg næsten fastholde min illusion:-)