tirsdag den 19. juni 2012

TipTapTo

Er "kommet til" at starte på en TipTap no. 2, inden Tip Tap No.1 er noget nær færdig....


TipTapTo er i voksenstørelse ja næsten dobbelt voksenstørelse, tror det har laange udsigter før jeg kommer videre med No. 1, men ok det gør slet ikke noget for så løber jeg da ikke tør lige foreløbig :-)


Om lidt går turen til Vesterbro, Syskolen kalder og i dag bliver en ganske særlig god syskoletirsdag for der venter mig noget helt unikt og smukt skabt af Line, du kan smugkigge lige HER, tror jeg bryder alle fartgrænser på cykelturen på denne særlige tirsdag for jeg kan altså næsten ikke vente til at få den på!

Trænger du til særlig gode tirsdage ved jeg at der er en ledig plads eller to lige HER

Ønsker dig en EMINENT tirsdag

KH

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det fint...tror vi alle kender til, at starte noget op inden igangværende projekter er færdige. Hvordan mon du hækler det fine mønster...? God tirsdag. kh Sofie

Moster Pips sagde ...

Det er jo altid rart at have noget i hænderne:)
Jeg kan godt forstå du glæder dig til din jakke, glæder mig til at se den.
Håber du får en god sy tirsdag.

Anonym sagde ...

Årh det ser altså bare så lækkert ud. Hvis du laver den DIY som du luftede tanken om, kender jeg en lille baby som snart kommer ud og ser på verden, der skal have sig et lækkert tæppe.

Hilsen
Anja V

Julie Søndergaard sagde ...

Det var bare så skønt at høre dit grin da du fik jakken på!Hvilken dejlig glædes-latter :-)

KH

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Har endnu engang prøvet at aflure mønsteret, men det bliver ikke rigtigt. Hvilken type masker er det?