søndag den 3. juni 2012

SØGER STOLE

For nogen tid siden fandt jeg to stole i storskrald som jeg er blevet rigtig glad for, de passer på en uforklarlig måde bare godt til min rumpe og har den perfekte højde....

Nu er det så bare at jeg godt kunne bruge flere så alle i familien kan sidde ned.
Har du mon stole som disse ? I denne farve, tror det er lakeret bøg ? Og nå ja står du samtidig og vil sælge/bytte ? Er du i nærheden af Kbh. eller kan evt. aflevere ved Kolding ?

I så fald vil jeg blive super glad for at høre fra dig lige her dukkemagersken@yahoo.dk

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Kisser Laptern sagde ...

Måske har du fået fingrene i et på FBD-stole. Jeg syned jeg kender dem fra min barndom.

Men leveringsdygtig i stole er jeg desværre ikke.

Glædelig søndag.
Kirsten

Liv (pladstilverden) sagde ...

Åh ja. De smukke FDB-stole. Har selv 8 stk, som jeg har fået lakeret sorte. Bruger dem hver dag! Det var tiden dengang FDB var i møbelbranchen...
Jeg fandt mine på Gul & Gratis i Nordjylland (røde). God jagt :)
/Liv

LillePil sagde ...

Jeg har en enkelt til at stå og vil da gerne levere den i Kolding.. Er altid frisk på en lille byttehandel:-)

Karen Sillemann sagde ...

Vi har 2 som vi da godt kunne bytte, men hvad vil du bytte med?

tusindfryd sagde ...

Karen vil du ikke maile mig ? Ved ikke hvad du evt står og mangler ;-)

KH

Louise sagde ...

Hej vi har også nogle på lager hvis nok 3 stk i sorte, de står ved Næstved. bare skriv til mig på arnenstrom @ hotmail.com hvis det har interesse

Bodil sagde ...

Sikke en skat at finde til storskrald - og som folk dog smider ud.. I sidste uge fandt jeg et par jeans i en container i jeres gade - de sidder helt perfekt og jeg har dem på nu..

louisa sagde ...

Hej.
HAY har taget produktionen op igen og sælger dem nu i alle tænkelige farver. Der er flere modeller at vælge imellem.
Hilsen Louisa

Marie-Louise sagde ...

Se her:
http://livsstilsboheme.dk/product.asp?product=940
Er det ikke dem du leder efter?
God dag
Marie-Louise