onsdag den 20. juni 2012

My Favorite

Føler mig som en DRONNING i min nye jakke


Line har trykket på knappen imens Julie jokede på sidelinien....


Selvom Line prøvede at få mig til at matche med en halvdød bonderose og en gammel cykel blev billederne op af den sortgrå dør bedst efter min mening.


I får lige lidt lækkernes close up.


Jeg kan ikke stå for smukt håndarbejde jakken kunne i sig selv "bare" hænge på væggen som et maleri.


Den er noget ganske særligt  og man kan se og føle at den er lavet til een og ikke bare er en masseproduktion.

Tak for det smukke stykke arbejde!

8 kommentarer:

Silkemor sagde ...

Den er meget smuk og klæder dig fantastisk godt, Wenche :-) Tillykke med din nye jakke :-)

Hilsen Kirsten

Lene sagde ...

Tillykke med din nye jakke og du har ret i at et så smukt håndarbejde, sagtens kan være en dekoration i sig selv.

Karen Klarbæk sagde ...

SMUK :)
til lykke med den min ven.


Karen

Moster Pips sagde ...

Hvor er den fin.
Hun kan et eller andet med en symaskine, hende Line:)

Mig og Maya sagde ...

Tillykke med din nye jakke. Den ser rigtig dejlig ud. Knus Heidi

Anonym sagde ...

Smuk er den og endnu smukkere i virkeligheden :) Og så klæ'r den dig virkelig godt :)

Hilsen Anne Dorthe

Anonym sagde ...

Normally I don't learn post on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thank you, very nice post.

Here is my web page :: jackpot 6000 Tips

Anonym sagde ...

Great gοodѕ frоm you, man. Ӏ havе understanԁ
your stuff previοus tо and you агe just extremely
wonderful. I aсtuallу like what yоu've acquired here, really like what you are saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it sensible. I cant wait to read far more from you. This is really a tremendous site.

My blog: nummerupplysningen