mandag den 25. juni 2012

Meget Bedre !

Tusind tak for alle jeres gode kommentarer på mit lille TipTap dilemma!

Besluttede mig for at det blev for stift, tæpper skal være lune og bløde og garnet skal have lov til at folde sig ud og ikke være stramt  bundet og så er jeg opdraget til ikke at springe over hvor gærdet er lavest...glemmer det bare af og til ;-)


Jeg har ikke trevlet op er "bare" startet forfra med 271 luftmasker.(suk)...på en større nål og det var lige hvad der skulle til. Tror næsten i kan se forskellen på strukturen ud fra billedet?


Det går også lige lidt hurtigere på den større nål....


Hvad jeg skal stille op med den lidt stramme test-roulade ? Hanne foreslog en taske, men den måler noget så skævt som 14x130 cm, men kan altså ikke nænne at smide den ud....endnu ;-)

Må lige se at få arbejdet på den DIY !

Nyd Dagen

KH

14 kommentarer:

Marianne sagde ...

Smukkeser det ud
Måske det kunne blive til en hyggelig bordløber til ude/havebordet ...
Knus og og fortsættelse

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Glæder mig meget til din DIY....
Ser helt klart "lettere" ud i den nye version.
Sy den gamle drejet sammen og sno den et par gange om halsen, når det bliver koldt (hmm koldere)...
Kh. Lene.

Line / Xo Ein Ding sagde ...

Måske kunne man lave tæpper til dukkesengen af det eller måske noget pudefront? Jeg har ikke forstand på strik og hækling, men jeg kunne forestille mig, at det ikke sådan er lige til, at ændre på dimensionerne.

lotte sagde ...

det ser hamrende godt ud, glæder mig til at du barsler med en diy :)

Charlottes verden sagde ...

Jeg tror du bliver glad for at du startede forfra. Det andet ville ikke være behageligt at sidde med. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. :-)

Annemette sagde ...

Testen kunne også blive et tørklæde :)

fru nikolajsen sagde ...

Eller betræk til en pude.

Anonym sagde ...

Det ser absolut blødere ud, og hvor jeg glæder mig til den DIY, jeg har prøvet at gøre mønsteret efter, men det er ikke lykkedes
Anne

Annemaris Univers sagde ...

Kan du ikke bruge det første til IPhone-etuier, makeup-tasker m.m.

Anonym sagde ...

Hvis det er stift nok kan det evt og så sys sammen på det lange led og bruges til et bælte.

Charlotte Gundersen sagde ...

Vildt flot mønster - glæder mig til at se hele tæppet. Og tænk at du har tålmodighed til at hækle tæpper. Sejt! Hvordan gør du? Mht. det stive tæppe, så tænker jeg et tørklæde med et. en krebsekant rundt om, måske? Kh Charlotte

Anne-Marie sagde ...

...måske et langt hylster (evt. med overlap) til noget langt...kamerastativ/store strikkepinde/parasol/teltstænger...

FrkTURKIS sagde ...

Super fint - håber, at det får lov til at hænge længe så der er mange, der når at få glæde af at se det flotte butterfly-træ :-)

FrkTURKIS sagde ...

Hov - skulle selvfølgelig have været en kommentar til den nye indlæg ;-)