lørdag den 30. juni 2012

Luksus Limonade

Har været flittig med Symaskinen....

Håber stadig på rigeligt med solskinstimer i et par Luksus Limonadebukser



Mønstret er selvfølgelig Lines og fra Syskolen hvor det er muligt at sy alle de Limonadebukser man behøver i lige det stof man ønsker.

De er ren luksus, super model, super pasform og i Liberty er de bare som en lyserød sky at have på.


Line syr dem også på bestilling.


Billedet her er lånt hos Marapytta og jeg har syet et par i samme stof men uden flæse denne gang til gengæld med franske syninger , det sidste nye jeg har lært på Syskolen altid fedt at blive bedre!

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Christina Ravn sagde ...

Den lækreste model og det lækreste stof, suk suk suk!

Julie Stuhr sagde ...

Jeg er endelig ved at få øjnene op for Liberty, men indtil videre er jeg stadig for nærig.
Dog ville jeg rigtig gerne en tur hos Syskolen :)

monsterscircus sagde ...

Hvor er de bare fine, og hvilke stoffer! Tihi bare navnet tiltaler mig. Dem med flæserne er ellers også fine, skøn inspiration, skal da vist have købt mønstret så pfaffen kan komme på overarbejde. Ha en skøn dag,

Gitte sagde ...

Hvor er de flotte ;-)

Stella Dea sagde ...

Tak for opskrift til den sødeste lille pigebluse. Hvis du vil se mit resultat er jeg lige her: http://engle-gaarden.blogspot.dk/2012/06/ren-og-pn.html
Tak for god og informativ vejledning.

Mig og Maya sagde ...

Ih det ser dejligt ud. Og franske sømme er jo perfekte til noget transparent også (fx chiffon) så man ikke kan se nogle overlock sømme. God fornøjelse med de nye bukser. Knus Heidi

Moster Pips sagde ...

Hvor er de fine og dejligt at se du er ved at komme ovenpå igen:)

Stella Dea sagde ...

Hmmm har ledt efter en mail adresse eller noget på dig men uden held, så jeg skriver lige her igen. Tak for din kommentar. Undrer mig over at du åbenbart ikke har strikket i dobbelt garn. Pinde str og strikkefastheden passede for mig KUN hvis det var dobbelt Karisma. Jeg brugte selvfølgelig også mere garn, men kunne ikke gøre det på anden måde. Nu er den tyk, men ikke ubrugelig tyk. Blød og lækker og fin. Faktisk ret sød som en lille overbluse/vest til tynd med langt ærme.

tusindfryd sagde ...

Kære Stella

Jeg har godt nok kun strikket i en tråd, men jeg strikker meget stramt :-)

VH