tirsdag den 12. juni 2012

Løse Ender

99% af tiden er jeg egentlig god til at holde trit med mine "pligter" af forskellig slags

Af og til = 1% ca... går der til gengæld helt sphagetti i den....

En bunke af "opgaver" blev liiige skubbet lidt foran for at give plads til noget andet....nu er bunken temmelig stor, alt for stor til en helt almindelig tirsdag ;-)

Så er der vel kun en ting at gøre, smil på, ærmerne op og fuld gas frem ik ?


Af overkommelige løse ender har jeg ikke mindre end 182 stk på mit tæppe der skal hæftes...

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

dankebaar sagde ...

Wauw - sikke et arbejde! Jeg plejer at hæfte undervejs, men jeg ved snart ikke hvad der tager længst tid. :-) go arbejdslyst. :-)

Heidi sagde ...

Ender også altid op med en masse ender der skal hæftes og jeg syntes bare det er så kedeligt... Håber du snart kommer igennem alle enderne.

Hilsen Heidi
www.egholmvej16.blogspot.com

... sagde ...

Jeg synes faktisk det er meget hyggeligt men ikke når der er så mange. God fornøjelse :)

Moster Pips sagde ...

Ud i solen på en bænk og så i gang, så er det ikke så slemt:)

Gitte/ditogdut sagde ...

God fornøjelse Wenche, der skulle gerne være arbejde til en times tid eller to :-D
Skønt tæppe!

HM sagde ...

Lige så meget jeg elsker at strikke og hækle, lige så meget hader jeg de løse ender. Jeg føler med dig

Håndarbejde skal der til sagde ...

Rigtig god arbejdslyst med enderne.. Det er bare aldrig, helt så sjovt.......

Hyggehygge
Marianne

Kristin sagde ...

Kæmpe arbejde med 182 ender i skønne farver der skal hæftes. Er tæppet helt færdigt?

Sofie Andersen sagde ...

Ha Ha... jeg kender det noget så godt.... jeg er nemlig igang med et tæppe af samme type men jeg har så kun hæklet en række af hver farve, jeg siger dig der er sindsygt mange - næste gang bliver det mindst 4 rækker i samme farve :-)

Anonym sagde ...

Jeg er simpelthen for doven til at hæfte, så jeg hækler enderne medind i tæppet ved farveskift, så skal jeg kun hæfte 2 tråde, nemlig første og sidste farve i tæppet. :-) flot arbejde. kh Sofie

Gitte sagde ...

Jeg kender det alt for godt...måske man skulle til at benytte den metode, hvor enderne hækles med ind i mønsteret ved farveskift ;-)