tirsdag den 5. juni 2012

Klassisk Smukt

Kom til at tage en lille sviptur på nettet i går.....

Blev ramt af Klssiker Feber.


Første stop var denne Karrygule sovesofa / daybed.


Og så skal jeg også altid liiiige kigge på syborde....


Et par nye faldt jeg også over....


Især stolene her ...altså billedet gad jeg godt have som plakat :-)


Lænestolen bilder jeg mig ind er perfekt at sidde og hækle i....

Hvor kan man dog drømme sig urealistisk langt væk på såddan en sviptur ;-)

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

Finn og Eva sagde ...

Skønne billeder, tænk hvis man løb ind i sådanne møbler en dag hvor man var på loppetur:O)

Rigtig god dag herfra
Eva

Sine sagde ...

Kan godt forstå du er vild med de skønne klassiske sager : )

Anne sagde ...

Lækre sager :) Og du har da vist også en svaghed for karrygul ;)
KH

Moster Pips sagde ...

Fantastisk design, er især vild med daybed'en.
Hvis man lige havde et værelse mere og ikke så meget plads i pungen, så ville det passe sammen:)

Lotte Hønholt sagde ...

Hej Kære
Hvor har du fundet det henne.?
Kh Lotte

tusindfryd sagde ...

Åh ja hvor fandt jeg det....google teak klassikere og så bare derud af :-)
KH

Christina sagde ...

Uh, du er velkommen til, at tjekke Skovfogedhuset ud her. Hele huset rummer kun teak træs møbler! Fnis... Og ja, et par klassikere imellem. ;)

Men det sybord - der står et magen til i vores lokale genbrugs. Dog ikke i så fin stand som det på billedet...

Åh, den daybed mangler jeg i stuen! Suk...

Anne sagde ...

Jeg har faktisk et sybord, som jeg desværre ikke har plads til pt. Jeg er også svært glad for de gode gamle klassikere:)

tusindfryd sagde ...

Kære Anne jeg er helt sikker på at jeg kan finde en plads ;-))

KH

Randiga Tråden sagde ...

snygg stol på sista bilden, så vacker.

Louise sagde ...

Uha sikke nogle fine stole, især den sidste og hvis jeg ikke husker galt er det en Finn Juhl stol, og den koster mere end min bil...Ham Finn kunne sku noget med træ. ha en dejlig dag