fredag den 1. juni 2012

I Bedene...


Bare rolig jeg skal ikke i haven....

Men har tænkt mig at gå Karen Marie Dehn lidt i bedene!


For nogen tid siden fik jeg et fantastisk blødt o gsmukt halsrør med broderi og nu står jeg faktisk og skal bruge to gaver og elsker at give ting jeg selv er super glad for.


Bevæbnet med en tynd jersey, Broderikit og Karen Marie´s broderitips kort er der lagt an på arbejdsbordet.


Motivet er under udarbejdelse , nedenunder kan du se broderiet på mit halsrør som Karen Marie står bag.


Er meget spændt på hvordan det kommer til at gå med at brodere på så stort et stykke stof i så tynd en jersey....håber der kommer gode resultater frem ;-)

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Loppe-shoppe sagde ...

Det bliver fint!!

Karen Marie sagde ...

Nøøøøj hvor jeg glæder mig til at se hvad du tryller frem! Her hos mig svæver små engle rundt om mine øre og også lidt ind i min computer :0) dejlig weekend og salg i morgen, ærgerligt at jeg ikke kan komme de ser så fine ud de sager i har gang i!

Knus Karen Marie