torsdag den 14. juni 2012

Grib Rouladen....

Faktisk har du i denne weekend mulighed for at gribe i Rouladen her.....

Rouladen er nemlig rejst på tur til Silkeborg i dag for at deltage i Grib Garnet



Rouladen får plads hos Tanterne deres stand finder du på Lunden. Tanterne har lovet at tage de passende farver kauni med fra Odense.

Opskriften på Rouladen kan du finde her på bloggen.


Det blev til ialt 91 striber, til de nysgerrige er jeg 40 minutter om hver stribe....bob bob


Hæftning af 182 ender tog ca 2,5 timer.


Grib Garnet byder på en perlerække af skønne workshops med garn, hækling, strik og broderi, programmet kan du se HER

Har du ikke allerede meldt dig på workshop eller har du lyst til flere kan du hver dag fra 8-17 henvende dig i informationshjørnet i Lunden , ledige pladser på workshops vil der blive fordelt efter først til mølle princip.

Kan da lige anbefale et par stykker :-)

-Frihåndsbroderi med Karen Marie Dehn

-Hækle workshop med Karen Klarbæk

.Knæk Koden, hækling efter diagram med Rachel Søgaard

-Til Sidst!! Har du et par tøser/veninder mellem 9-14 år der trænger til at komme ud og have det sjovt sammen med pinde i hånden er der en særlig workshop for dem ved Heidi With, det er søndag den 17.6 fra 9-12, pigerne skal blot stille op med et sæt pinde nr 5.

Ønsker alle jer heldige kartofler som skal deltage en helt fantastisk GARNET weekend.

Nyd Dagen

KH
 

17 kommentarer:

Kirkesjov sagde ...

Flot resultat af dine 63 (GULP) timers indsats med lækkert garn! Meget imponeret over at du kan hækle en stribe på 40 min - det er jo to rækker?

Glæder mig til at se flere tæpper fra din hånd!

Kh. Mette

HM sagde ...

Flot arbejde.

Lene sagde ...

flot arbejde og lækre farver...glæder mig til at se det IRL.

Om et par timer drager jeg mod Silkeborg....hurrahhhh og ved du hvad Wenche? Jeg kører skisme selv! Har besluttet at nu skal det være slut med at være så bange for at køre bil. Starter med Silkeborg i dag og må vi jo se hvor jeg ellers vover mig hen ;D

Silkemor sagde ...

Sikke da en lækker roulade :-D

Jeg er en af de heldige der drager mod Silkeborg i morgen tidlig, for at lære at strikke shetlands-sjaler.

Glæder mig for vildt til at komme ud og få lidt ny inspiration og samvær med andre. Ligesom da jeg var på dit dukkekursus.
Knus fra Kirsten

Jill sagde ...

Hvor er det blevet smukt.

Jeg har mit Granny Stripes projekt liggende i en balje ved sinde af sofaen, der bliver også hæklet flittigt på det, men er jo laaaaaaangt fra at være ved vejs ende. Jeg nyder det nu alligevel, det er nemlig et rigtig godt projekt som man ikke skal koncentrere sig om, det tager bare tid ;o)
Ihh hvor gad jeg godt se og røre ved det, men ikke denne gang.

De kærligste hilsner
Jill

Anuszka sagde ...

beautiful:)

Eli Kristin sagde ...

Wow, nydelig og fargerikt stykke arbeid. Herlig teppe, er mektig imponert over størrelse og antall ender å feste, thi-hi!

God tur! :)

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Hej, Hvor er det fint.
Har du tal på hvor mange nøgler du bruger på sådan en rolade?
Kh Johanne

tusindfryd sagde ...

ca en nøgle i hver farve :-)

hæklemor sagde ...

Glæder mig til at kigge nærmer på Tanternes stand.
Har tilmeldt mig til 3 workshops, så det bliver forhåbenligt en meget lærerig weekend.

Martina sagde ...

Wowwwww...Gorgeus!!!
I am also making a quilt like yours, but with only three colors ... I love the colors you've chosen you!
A hug,

Martina.

Irene sagde ...

Dejligt tæppe og lækker kant, du har afsluttet med. Har hæklet et tæppe magen til men har ikke kunnet finde en passende kant, så jeg er aldrig blevet tilfreds med tæppet.......øv. Måske jeg skal prøve at nærstudere din kant, om jeg kan hitte ud af at lave en magen til.... :) Går den hele vejen rundt eller er den kun i enderne..?
Tak for dejlig inspiration her på siden i øvrigt :)

Anonym sagde ...

Så og rørte ved dit skønne tæppe hos Tanterne i går, sådan en rolade må jeg have gang i.
Læser med stor fornøjelse din blog

Venlig hilsen Anne

tusindfryd sagde ...

Kære Irene

Jeg har ingen kant omkring! "kanterne" er blot siderne på sidste vifte i rækken. Husker du at lave luftmasker når du vender?

Kære Anne gå du endelig i gang det er så dejligt og afslappende at lave vifter i en uendelighed ;-)

KH

Heidi sagde ...

Hold nu op!!!! Hvor er det flot (og hvor har det da taget lang tid)
Jeg er virkelig imponeret.... (og lige en smule misundelig)

Anonym sagde ...

Hej... er meget imponeret over dit hækletempo :-) smukt tempo. Kunne jeg evt. lokke dig til at skrive nr'ene på de farver du har valgt...? Nyder din blog. mvh Sofie

Anonym sagde ...

hov...der skulle stå smukt tæppe :-)