lørdag den 23. juni 2012

For Stift ??

Hmmmm ser du jeg har nu fået hæklet en hel del på TipTapTo tæppet, og lad det være sagt det er oget mere tidskrævende en GrannyStripes da der skal stikkes ned i de små masker og ikke "bare" i store mellemrum....


Nu hvor der er blevet et godt stykke at gribe i kommer jeg pludeselig i tvivl om strukturen simpelthen bliver for stiv i det ?

Der er flere muligheder....

1. fortsætte til enden og tage chancen....se om det bliver "blødere" i vask.

2. trevle det hele op og starte forfra på en større nål ...

Se derfor har jeg endnu ikke lavet en DIY til jer ;-) Må jo lige se om det hele bliver som det skal før jeg sender jer ud på opgaven.

Nå men det må jeg lige tænke lidt over, tror dog jeg går efter mulighed no. 1 ;-)

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Karen Marie sagde ...

Wow det er flot og ser godt nok kompliceret ud! Du har en vidunderlig farvesans du kære!

Knus og dejlig Sankt hans - Karen Marie

Anne-Marie sagde ...

Ser skønt ud....men uhhh jeg tror jeg ville gå efter en større nål, synes bare det er SÅ meget lækrere med noget lidt løst og let, hvor garnet får lov at folde sig lidt ud...

Nørkle Tøserne sagde ...

Det ser godt ud. Ville personligt vælge at lave et mindre stykke med en større nål og sammenligne de to stykker inden jeg ville fortsætte. Tæpper skal være løse, lette og lune.

Lene sagde ...

uanset hvilken løsning du vælger, så glæder jeg mig til en DIY, for mønsteret ligner utrolig meget det mønster, der er brugt på mine favorit grydelapper (og som jeg ikke kan afkode)

HANNE sagde ...

Jeg ville vælge en større nål og bruge det allerede hæklede til at sy en taske af....

Rikke sagde ...

Hmmm. Ærgerligt, at det er for stift, for jeg synes det er 1000 gange pænere end granny - altså ikke et ondt ord om granny, men det er altså virkeligt pænt. Og Karen Marie - jeg er enig i det med farverne. Det er bare flot!

Jeg stemmer for, at du fortsætter. Selv om, det er lidt stift i det :-)

kh Rikke

Christina sagde ...

Smukt er det- stemmer også for en forsættelse ! ;)

PUK sagde ...

Det ser i hvert fald rigtig flot ud!

Anonym sagde ...

uanset hvad så skal jeg prøve at hækle din fine teknik, når du har bestemt dig, og jeg elsker Blomsterfrø, det er et super lækkert garn.
hilsen anne