søndag den 17. juni 2012

Bytte ?

For to år siden havde min søde mand mine yndlingssko med hjem fra USA....

desværre et nummer for store!

Derfor vil jeg høre om du vil bytte en smuk marineblå All Star str 39 til en tilsvarende i str 38.


De er vældig fleksible og kan let pege frem....


Ind....


Til siden...


Lidt mere til siden....men her har vi også nået grænsen.


Træde på snuden...


Og ikke mindst stå på tå, i al fald en af gangen ;-)


Lige nu har de begge neon/coralfarvet elastik ,men jeg har også de originale hvide snørebånd til.

De har gået een enkelt tur udenfor så de er som sprit nye.

Så klemmer dine str. 38 har jeg måske løsningen lige her, du kan maile mig på dukkemagersken@yahoo.dk

Nyd Dagen

KH

3 kommentarer:

Rikke sagde ...

Selvom jeg bruger str. 36, bliver jeg helt fristet! Det må skyldes din præsentation af, hvad et par Converse kan udrette :-)

Dorte sagde ...

Mega lækre sko! Hvis du på et tidspunkt vil sælge så siger du bare til :0) kan desværre ikke bytte...

Rikkeprikke sagde ...

Fnis fnis...Jeg vidste slet ikke, at Converse var så alsidige. Der kan man bare se.
Held og lykke med byttehandlen :)