mandag den 4. juni 2012

Broderede Gaver

Jeg har en svaghed for at give gaver....særligt personlige gaver.


Jeg har derfor været igang med at lave nøglesnore med navn i til personer der året igennem tilbringer mange timer med mine børn for at lære dem at læse, skrive og regne.


Hver farvekombination er tænkt over og udvalgt, derfor er de egentlig også blevet ret så forskellige.


Af materialer har jeg brugt en strimmel Liberty, lidt volumenvlies, ca. en halvmeter broderigarn, nøgleclips  og lidt af Hay´s gavebånd i forskellige farver.

De er ret simple og hyggelige at lave især fordi det at brodere navnene er lidt af en joker :-)

Lykken er vel at glæde/gøre noget særligt for dem man holder af.

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

Lene sagde ...

hold da op, hvor er de fine. Er vild med den sidste blå og neon-farvede. Heldige modtagere.

Christina sagde ...

Wow, hvor er de smukke og meget unikke!

Sommerhilsner fra
Christina

Basilmus sagde ...

Jeg er vild med nøglesnore, men har ikke kastet mig ud i at lave nogen selv endnu..... Har du mod på at lægge en DIY ud.....også med din nyeste broderede detalje? Er selv så småt begyndt at brodere på puder, men er ret ny i det, så jeg suger til mig af al den viden, som de forskellige lægger ud på blogsene :0)

Mvh Signe

lotte sagde ...

hvor er de bare fine, der er noget helt specielt over personlige gaver det er dem der kommer fra hjertet :)

morslille sagde ...

Fantastisk ide du der har fået!!!!
Knus Charlotte

drudeblaa sagde ...

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var lærer for dine barn.
Klem, D

Lis sagde ...

Jeg er sikker på, det gør livet som lærer lettere at en forælder sætter sig ned og laver noget personligt og flot til lige netop dem.

Skøn ide, jeg køber bare chokolade og giver dem, så måske jeg også skulle stjæle din ide

Kh. Lis

Mig og Maya sagde ...

Uha, hvor er de lækre. Du kan bare det der med personlige gaver- hvor får du det fra. Knus Heidi

Mia/bellaogbror sagde ...

Jeg ville bliver SUPER glad, hvis en forældre havde sat sig ned, og lavet sådan én til mig. Man bliver jo så glad når der er nogen, der værdsætter ens indsats:)
Mere af det!
(jeg må igang til mine børns pædagoger)

Kirsten sagde ...

Hold da lige op ;-) hvilken smuk gave... ville ønske du var én af mine forældre i klassen ;-))))

Reklamegaver sagde ...

dejlige gaver du har der!