lørdag den 2. juni 2012

Blomstring.......

Fredag havde jeg lagt op til at gå Karen Marie i bedene....

Her er "blomstringen" så.


Jeg har lavet to halsrør med hver deres personlige broderi, modtagerne har været i mine tanker, derfor er de også faldet meget forskelligt ud.


Nu skal de lige vaskes for at "udvaske" mærkerne efter broderirammen, pakkes fint ind og gøre glæde.


Det er altså ret fint så personlig en gave der kan "trylles" med lidt Jersey og et KIT :-)


Mit eget halsrør er flittigbrugt og min datter napper det ofte til at putte sig i :-)

Tjek lige forvandligen af en T-shirt HER det er simpelthen SÅ fint.

Der står Loppemarked på programmet...de har lovet rigeligt med regn....men det skulle jo være så godt for haverne ;-)

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Havgus sagde ...

ÅH godmorgen...SÅ fine de er..er især helt pjattet med det sidste:O)..Hmmm...tror måske faktisk også jegmåske skulle bevæge mig ud i at forsøge...får helt lyst tl det:O)
God og dejlig tur på loppemarked idag..glæder mig til at se din fangst:O)....trods regn:O)
smil fra Rikke

davids engle sagde ...

Hej Wenche
Håber vejret holder til Jeres store gadeloppemarked idag. Det er trods alt sjovere for alle, hvis ikke det står ned i stænger. Det kan være vi ses..
Kate

Anne-Mette sagde ...

Sikke fint :-) God dag på loppemarked håber ikke i drukner i regn.

Kh. Anne-Mette

Udda Bella sagde ...

Jeg synes dit broderi er så fint, du har virklig fundet noget der - meget meget fint. Kunne snilt bestille noget af dig!!!

Rikkeprikke sagde ...

Sikke fine de er blevet :)

Jeg håber vejret er bedre end her, for vi har da godt nok haft regn så det gør noget!!

monsterscircus sagde ...

Hvor er det nogle smukke broderier og så fine farver, vældig dejlig inspiration, ha en dejlig aften.

Kludeskabet sagde ...

Det er simpelthen blevet så fedt... jeg får helt lyst..igen..har en periode hvor jeg bare ikke kan tage mig sammen til det krea...aaa.. haven kalder..