torsdag den 21. juni 2012

Alle Gode Gaver

Alle Gode Gaver synes at komme fra Marapytta / SySkolen i øjeblikket.



Skulle finde en fødselsdagsgave til min dejlige veninde LOTTE der stod godt nok bagekurv på øskelisten men altså....


Som småbarnsmor skal man da have noget godt til sig selv på sin fødselsdag ikke ?

Så må Moster Oda klare bagekurven til jul !

I en lynvending på syskolen fik jeg hentet buksestørelse hjem ( længe leve mobilen), klippet og syet et par af Line´s Limonadebukser i en tynd og luftig bomuld hvilket giver de skønneste sommerbukser i verden.

Og glæden er bare ved at koge over når de bare passer som hånd i handske på modtageren :-)

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Christina sagde ...

Sikke flotte bukser. Luftige er lige hvad det er dejligt her til sommer.

Måske vil du hjælpe mig med hvor du har stoffet fra! Jeg har ledt efter en lignende. Kan det passer at stof2000 engang havde den?

tusindfryd sagde ...

Hej Christina

Ja stoffet er fra stof 2000 sidste forår mener jeg det var, men tjek hjemmesiden det kan jo være der er en meter derude et sted :-)

VH

Trillemus sagde ...

Sikke da en dejlig gave at modtage. Det er da også meget bedre end en bagekurv...

Kh Mette

Julie Søndergaard sagde ...

De er blevet super fine! Jeg er lige blevet færdige med mine i leopard. og så har jeg jo også syet et par med prikker, og åh gud altså, det er de bedste bukser jeg nogensinde har ejet!

KH

Camillaeli sagde ...

Hvor er de flotte! Sikke en heldig veninde ud har.
Jeg er også helt vild med det stjernestof.

Christina sagde ...

Ja hendes mønstre er så lækre.. og sidder perfekte!! Det er så skønt.. Kram til dig søde Wenche