onsdag den 9. maj 2012

Uhhhhh At Vælge Den Er Svær.....

At vælge blandt lutter SKØNHEDER er dælme ikke en let sag....



Blå og rød er jo ikke "bare blå og rød vel ?


Nogle dage skal der blomster til andre dage kræver trekanter...


Så er der de uimodståelige....


Og de andre uimodståelige....


De røde og mixede , dem kan man jo såddan set heller ikke uden....


Skal man være ufornuftig og bilde sig selv ind at de ikke er skønne eller super fornuftig og lade lysten=behovet råde ?

Jeg er helt klart et meget fornuftigt menneske ;-)

Du kan tjekke skønheder lige HER

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

GLEM fornuften, du må handle med hjertet. Det er umuligt at vælge, helt umuligt.....;0)
Kh. Lene.

Gitte sagde ...

Smukke knapper...Jeg kan godt forstå, at det er svært at vælge. En dejlig dag til dig ;-)

Lene sagde ...

utroligt smukke knapper og jeg ville vælge.......øh dem alle ;D

Tina Dalbøge sagde ...

Sikke en masse lækre sager ;)

Lis sagde ...

Hvis jeg ikke kunne vælge tog jeg nok dem alle, så god fornøjelse med at vælge.

Kh. Lis