onsdag den 30. maj 2012

To Nye Favoritter

SKÅL !

God vin er svær at stå for, god vin med smukke etiketter er uimodståelige...



Pinsen bød på to nye flasker, en kender "mine" farver og forkærlighed for smukke etiketter....


Lige så liflig og smuk indeni som udenpå.... har helt klart fået to nye favoritter.


Vinen stammer fra "min" lokale vinpusher SKÅL  på Proviantboderne, god vin lavet på den gode måde med de bare næver ,sved og hårdt arbejde.

Er du til smukke etiketter OG lækker vin ?

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Maj sagde ...

Ja, for søren!
Og de to er da slet ikke til at stå for. Dem har jeg aldrig set før.
De vil klæde mit sommerbord :-).

Rikkeprikke sagde ...

Ja for pokker, det er jeg :)
Og de to er da de fineste vin etiketter jeg har set.

Moster Pips sagde ...

Så meget at manden har nedlagt veto mod fine kvinde etiketter:))

Lise sagde ...

Det er sådan olier, eddiker og alt mulig andet kommer ind i huset her :0)

Elisabeth sagde ...

Nej en fed etikket!!
Det var hyggeligt at møde personen bag skærmen, i dag :D

Designeren, blødte lidt op, og viste nogle af sine nye designs frem - de var ikke blomstrede.. men hvad er det med den grønne og pinke sammen?!

mvh Elisabeth