mandag den 7. maj 2012

Tip Tap Nye Stik

For at det ikke skal være løgn er jeg da bare lige startet på endnu et tæppe.....

Jeg havde nemlig lige et par nye stik i hovedet der VILLE ud i verden.


Det bliver i børnestørelse og mønstert er lige akkurat så tæt at det ikke har "hullerne" som grannystripe mønstret giver, så et lille "tæt" børnesengetæppe er undervejs.


Det var kurven her med Karens pasteller som fristede, garnet er fra SØSTRENE men når du ikke at få fingrene i det er farverne nærmest lig HavBlik som du kan få lige HER

Nu ved jeg hvad de lune sommeraftener skal gå med......

Nyd Dagen

KH

15 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Ser mega fint ud- måske du fortæller senere hvordan du ahr lavet mønstret? Knus Heidi

Lis sagde ...

Det ser rigtig fint ud. God arbejdslyst i de lyse sommeraftner.

Kh. Lis

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Så fint, så fint:)

drudeblaa sagde ...

Stilig mønster, som jeg ikke har sett før. Forsøker å se hvordan du har heklet, men det er ikke så lett. Nydelige farger også.
Klem, Drude

tusindfryd sagde ...

Må se om jeg ikke kan få lavet en DIY det er jo " bare" lige en pokkers masse billeder og teks ;-)

KH

/Rikke sagde ...

Ih for et fint mønster :)
Jeg hepper også på en opskrift ;)

Willemoes sagde ...

Jeg har altså også prøvet at lure 'koden', men den gik ikke, så jeg stiller mig i kø med de andre der håber du kan overskue at lave en fotoserie ;)

Kaptajn Willy sagde ...

Hurra du har vundet min give away. Send mig en mail med din adresse på mettestof@yahoo.com.

Mette Marie

PUK sagde ...

Lækre farver og et smukt mønster! Jeg har også et mønster, der presser sig på, men jeg har gang i et andet tæppe pt, så jeg prøver at overbevise mig selv om, at jeg skal vente til det er færdigt... Hmmm... Det er svært:)

Marianne sagde ...

Det ser rigtig skønt ud - syntes nok farverne forekom mig bekendt. Har lige købt alt for lidt af garnet hos Søstrene:-)

Blogmoster sagde ...

Hvor er det nogle fine ting du laver.
Kh Charlotte
Blog-Moster
ps. kig forbi;)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Lækkert og fint, skønne farver.
Mon det er noget med to stangmasker og to luftmasker forskudt i rækkerne - sådan groft sagt ?, hvor stangmaskerne hækles i de underliggende stangmasker ? hmmm
Kh. Lene.

20 timer sagde ...

Jeg tænker ligesom Frøken Larsen I/S.
Så egentlig samme princip som Granny Stripes. Bare mere tæt?

Men så går der vel også en del mere garn dertil?

Anette sagde ...

Vil så gerne i gang med tæppet, har købt garnet ,
tænkte også det måtte være 2 stangmasker og to luftmasker, men men den gik ikke, blev ikke nær så tæt, mere a la Granny stripes. Øv øv

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Synes heller ikke jeg lige kan gennemskue det - så venter også spændt på en diy