torsdag den 10. maj 2012

Retro Markeds Salg....

Jeg er ved at gøre klar=rydde ud=tage fra til gadens årlige loppemarked, men så var det lige jeg tænkte lidt på blogland og retrolove!

Derfor vil jeg lige flashe to ting ,som efter dagens indlæg IKKE når med på Loppe.

Til gengæld kan jeg fortælle at det loppemarked jeg er ved at samle sammen til bliver i Willemoesgade, 2100 Kbh Ø  Lørdag den 2. Juni fra 10-15.

 


Klapstole til haven, kolonihaven eller en lille altan, desværre har jeg ingen af delene såååå de måtte videre.


20 meter originalt engelsk tapet fra Layland købt hos RetroVilla for ca 2 år siden...skulle efterhånden have været brugt til meget forskelligt men som i kan se blev det ved tanken....

Nu skal de rejse en tur til Jylland.



Nyd Dagen

KH

20 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvilket loppemarked slår du dine folder på?

tusindfryd sagde ...

Det bliver i Willemoesgade østerbro, mener det er den første lørdag i juni :-)

Marianne Norup - Dig-Mig sagde ...

Uhh!! Er vild med din stol. Bor desværre lige lidt for langt væk. Held og lykke med salget dog.

Kirkesjov sagde ...

Hvad skal tapetet koste? :-)

Kh. Mette

Anonym sagde ...

Jeg vil meget gerne købe de to stole.
Hvad er prisen? og hvor skal de afhentes?
Kh Katja
richard.katja@mail.dk

Anonym sagde ...

Jeg vil så gerne köbe tapetet til min datters värelse<3 kh, helena

by.bak sagde ...

Stolene er godt nok find, men dem tror jeg ikke manden vil acceptere ... Pøj pøj med salget :-)

Julie sagde ...

Er stolene væk?

kh Julie

Annchen sagde ...

Er tapetet væk..?:)

Christina sagde ...

Tapet!!!! Oh, jeg ville gerne ha bare et lille hjørne af det :))

tusindfryd sagde ...

Kære Alle i er rigtig mange om tapetet og to om stolene jeg lover at være helt fair og behandle efter rækkefølge her !

KH

Anonym sagde ...

Jeg er interesseret i alt dit tapet.
Hilsen Lisa
Lisa.lindgren@live.dk

tusindfryd sagde ...

Stolene er reserveret til mandag og tapetet er på vej til Jylland :-)

KH

Camilla sagde ...

Jeg er også meget interesser i noget af tapetet! Vil gerne dele med andre, da jeg ikke skal bruge 2 ruller!

Camilla sagde ...

Åh ser lige din sidste kommentar, øv bøv med tapetet! Det er virkelig flot

Æblekind sagde ...

Hej ville ønske jeg havde set dette indlæg noget før! Men pyt...
Mange tak for en skøn dukke workshop, det var rigtig hyggeligt og lærerigt. Jeg har lige lagt opskriften på den strikkede undertrøje ud, hvis det var noget... Og Dukke Rosa, er blevet færdig og noget så fin, hun er allerede lidt nusset og højt elsket.
Mange tak for at du ville dele din kunnen.
Mange hilsner
Nanette

Line sagde ...

Begge dele er skønne, stolene ville være perfekt i den kolonihave jeg ikke har :)

Moster Pips sagde ...

Håber næsten jeg er hjemme fra sommerhuset den weekend, det er et super hyggeligt loppemarked:)

Mette Kathrine sagde ...

jeg kunne også godt være interesseret i et stykke tapet!!

Anonym sagde ...

Uh ha....jeg ville rigtig gerne købe et stykke tapet, men jeg kommer jo nok desværre for sent eller ..???? Håber og krydser fingre. mvh Sofie. sofiegrangaard@gmail.com