torsdag den 3. maj 2012

Mumsen I Strikkekurven....

Mumsen landede i min strikkekurv i går.....

KAREN havde tippet mig og sikret mig en samling af de fede farver til bomuldslageret...


Ren slik til ferien !

Bomuldsgarnet er lige landet i Søstrene Grene butikkerne, ved at det er på hylderne i Frederiksbergcentret lige NU :-)

Selvfølgelig er det Karen K der har sat de farver, tak søde!


Hvor tilfældig heldig kan man være ?


Min seneste Knaprække fra LINE passer da bare for fint til farverne her.

Tror pindene kommer på overarbejde i ferien :-)

Nyd Dagen Og Den Lille Ferie Forude

KH

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Igår havde Søstrene også alle farver på gågaden i Århus. :)

Hanne Rimmen sagde ...

Smukke farver, det er da helt bestemt ;o)
- og så med de knapper. Det er da et sikkert hit.
Hvad skal du mon lave ?
God ferie til dig også.
Hanne

Anita sagde ...

Mums hvor ser det dejligt ud. Rigtig god fornøjelse med lækkerierne og den lille ferie.
Kh Anita

Saraju sagde ...

Er bare flotte farver.

Anna Therese sagde ...

Så flotte farger :) God helg til deg :)

Lena sagde ...

Waw, super fine farver... Gid jeg boede i nærheden af en Søstrene Grene butik :(