torsdag den 24. maj 2012

Lykke

Lykke kan være SÅ meget.


Men dette billede og budskab kan jeg kun være enig i.

Uden håndarbejde, skitser og sniblerier i mit liv er jeg overbevist om at jeg ville opleve mindre lykke, den tid jeg bruger kreativt afstresser, glæder, udvikler og skaber.
For slet ikke at glemme de venskaber og oplevelser kreativitet kan føre til.


At jeg altid har noget i hænderne er der mange der får glæde af....( kan jo ikke gemme alt jeg får fra hånden)


Selv har jeg netop fået glæde af HEIDI´s kreativitet, vandt nemlig hendes Give Away, de fineste viskestykker pyntet med hæklede kløver, tusind TAK de er allerede i brug!

Hvad er din lykke ?

Nyd Varmen

KH

5 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Velbekomme:-) Jeg har tit tænkt at HVIS uheldet skulle være slemt ude, så ville jeg bare ikke at der skulle ske mine hænder noget, for jeg tror jeg kunne lære at leve med måske at skulle sidde i kørestol, BARE jeg kunne bruge mine hænder på noget kreativt. Ellers ville jeg miste hele min identitet. Så kan kun istemme med at lykken for mig er at være blevet begavet med kreativitet og at få noget ud gennem hænderne styrer mine impulser så jeg kan være et afbalnceret menneske (hi hi) Knus Heidi

Asli sagde ...

Jeg har det ganske som dig, Wenche. Jeg finder virkelig meget identitet i mine kreative sysler. Det er uundværligt for mig.

Josefine sagde ...

Så inderligt enig, jeg er også sikker på at min kreativitet hjælper mig igennem den depression eg er på vej ud af!

Karen Klarbæk sagde ...

Min lykke er dig :) Og alle de kreative stunder og glæder vi har sammen.

Kram fra Silkeborg
Karen

Bente Simone sagde ...

Min lykke er selvfølgelig familien og gode venner.

I tillegg må jeg si mine kreative og praktiske sysler spiller en stor rolle. Lykken over et deilig garn i en lekker farge, skape noe vakkert, noe som blir akkurat som tenkt eller bedre.

Jeg tror denne hverdagslykken er viktig å ta vare på.

Ha en fin dag!