torsdag den 31. maj 2012

Loppemarked Lørdag 2. Juni 10-16

Så næmer gade loppemarkedet sig....

Det er lige nu på lørdag 2. juni, ca. midt på Willemoesgade 2100 Kbh. Ø.


Min veninde og underbo Fie har været flittig sammen med pigerne, der er blevet lavet ringe, øreringe og halskæder af den fineste slags.


Så mangler du det lille ekstra til sommeren erder et rigtig godt bud lige her ;-)


Hvad jeg tager med vil jeg slet ikke spamme billeder af her....hold fast jeg har nemlig sorteret ud i børnelegetøj, børnetøj, køkkegrej, udstyr og KREA dims.....så er du til stofrester og filteuld og og og kan du roligt ligge en tur forbi :-)

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Vi ses ved 10 tiden.
Go' fornøjelse:)

PUK sagde ...

Fine ting pigerne har lavet. Jeg vil rigtig gerne kigge forbi, men nu må vi lige se. Er ellers sikker på, at der er en eller flere krea-pakker, der står PUK på:)

Tak for snakken i går!
Kh Puk

Rikke Dalmose sagde ...

Hej søde Wenche.

Jeg kan desværre ikke komme i år...

Vi skal til håndbold i Albertslund, så rigtig god fornøjelse.

Knus Rikke

Mia sagde ...

Hvor kan man købe sådanne fine smykkesager...vi bor desværre ikke lige i nærheden af jeres loppemarked...
KH Mia

Davids Engle sagde ...

Sikke nogle fine sager. Vil bestræbe mig på at kigge forbi. Det er altid så hyggeligt. Har slæbt mange fine sager med hjem, fra Willemoesgade gennem tiden. Blandt andet min mand ;-))
Beder til vejrguderne om dejligt vejr;-)
kate

Fie sagde ...

Tak for info, min veninde og jeg er netop i Kbh lørdag og vil mægtig gerne kigge forbi. Har du nogle gode tips til parkering i nærheden?!

Helle sagde ...

Ih, træls at bo så langt væk :o) Det gad jeg ellers godt have været med til :o)

Hvis du har lyst til at støtte min indsamling til fordel for Glæd børnene så kig forbi min blog :o)

http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2012/05/vil-du-glde-et-barn-sa-stt-indsamlingen.html

Mvh Helle

Anne sagde ...

Øv altså ! Jeg bor slet ikke i nærheden af dette loppemarked... Men kan du tilfældigvis fortælle mig hvad de fine blomster er lavet af og hvor man kan købe det henne???