søndag den 20. maj 2012

Jydsk Skepsis?

For nogen tid siden gav søde Karen Marie mig denne touch....


Det er en af de her toucher til at tegne broderi op med som så skal forsvinde som dug fra solen helt af sig selv over et par timer eller ved hjælp af eraser delen i den anden ende....

Så kommer jyden nok lidt op i mig, kan det nu virkelig passe?
Det må testes!


På et stykke meget sart og helt hvidt stykke stof fik jeg tegnet op med den pinke, herefter overtegnede jeg med eraser delen...


Pist borte var stregen herefter.....der anes kun lidt fugt fra touchen som selvfølgelig tørrede op og efterlod det hvide stof som urørt :-)

Det er godt nok SMART !

Tak :-)

Nu vi er ved broderi så tjek lige de HER broderede flakoner ud, godt nok en fin måde at bruge de gamle fine håndarbejder på som ellers kan være lidt svært at få brugt.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Når du broderer feks dine yndige engle,bruger du sådan en til at tegne englen med eller overfører du fra et stykke papir med hvad? Du broderer sikkert bare uden ,så god du er.. Hvordan kan en ikke god overføre et motiv så, det skal jo gå væk helst uden vask.
Kh Kirsten

Liv (pladstilverden) sagde ...

Cool pen der! Så glad for at du lige lavede testen, så slipper jeg! Hahaha...

PUK sagde ...

Ja, det er rigtig smart! Jeg tegner sommetider børnetegninger op med den og broderer ovenpå stregen. Det bliver fint.

En billigere udgave af pennen, som også fungerer fint, kan forresten fåes hos CC Hobby:
http://www.cchobby.dk/forsvindingspen-1-stk.aspx

Kh Puk

lotte sagde ...

smart pen, på det lille billede i min blogliste lignede den en graviditetstest ;)

Merete sagde ...

Du kan også bruge FriXion fra Pilot - de forsvinder når du stryger ovenpå det du har tegnet ;0)

Anna GL (ekte heimelaga) sagde ...

En slik har jeg også sett på. Så flott at den faktisk blir helt borte - spesielt på hvitt stoff. Hvor lang tid tar det før den forsvinner av seg selv?

tusindfryd sagde ...

TAK :-)

aLTSÅ BARE ET PAR TIMER SÅ ER DET VÆK.

hA HA GRAVIDITETSTEST!! ;-)