lørdag den 19. maj 2012

HalvVejs.....

Hvor irriterende det gamle ordsprog "mange bække små" end kanlyde så er det altså ganske sandt....



Med en til to "baner" pr. aften er mit seneste GrannyTæppe altså vokset til hele 80x145 cm og således er jeg allerede halvvejs !


Det hele er hæklet i en ny kombination af KAUNI farver noget mere 50ér end de første i "skrig" farver.


Tanterne kan hjælpe med den nøjagtige farvesammensætning og deres BLOMSTERFRØ farveskala
gør det muligt at skabe samme look i ren bomuld hvis man har "noget" med uld.

Er på vej ud af døren....Vester"bronx" kalder, dukkeworkshop i Rum11, Glæder mig!

Nyd Dagen

KH

15 kommentarer:

Anne-Mette sagde ...

Hvor ER det et fint tæppe :-) du er godt nok flittig...
Hvor meget garn bruger du til sådan et tæppe?

God dag på workshop.

Kh. Anne-Mette

Pernille (mormedmegetmere) sagde ...

Det er godt nok fint!
Rigtig god fornøjelse i dag og god weekend

Jette Storm. sagde ...

Rigtigt fint arbejde, og tålmodighed. Jeg tror hvis det var mig så var jeg aldrig blevet færdig el. Nået så langt, så rigtigt flot arbejde.

Lis sagde ...

Skønne farver og kauni er bare godt til så mange ting.

God fornøjelse i Rum 11.

Kh. Lis

Mama-T sagde ...

Smukke smukke farver!
God weekend :)

Fröken Pyssel sagde ...

Wow vilket jobb, bra kämpat! Jättefint :-)

Janet Egeberg Vogn sagde ...

Det er virkelig fint.. Jeg ville ønske jeg var nået så langt med mit, men det strikketøjet har taget lidt over her. Det vender nok igen :) Dejlige farver du har i dit.

God weekend

Betty sagde ...

Hvor sjovt...... har netop her til morgen tilført mit tæppe 2 rækker... og næsten i mål.... 2 meter langt.... har du lyst, så tjek min blog.... her ses et frisk morgen billede!
Fine fine farver du har sat sammen!

God weekend!

Rumfang sagde ...

Lækre farver - og fint bliver resultatet :) En dag må jeg også forsøge at teste min tålmodighed med sådan et projekt ;)

tusindfryd sagde ...

Tak :-)

Lige landet efter en skøn dag med nye dukkebørn!

Der går ca 1 kg kauni til et tæppe svt. ca 9 nøgler a 70 kr.

KH

KahviKaneli sagde ...

Like Your colourful Blanket :O)

Vis hele min profil sagde ...

Skønne farver.
Mon ikke du kan komme med farve koderne?
Har mailet til Tanterne i onsdags, men de vender desværre ikke tilbage...
Kh

tusindfryd sagde ...

Jeg kan ikke koderne i hovedet men du kan se dem i shoppen der ligger alle farver :-)

KH

Jill sagde ...

Uhmmmm, hvor ser det dejligt lunt ud, og farverne af virkelig flotte. Jeg er selv gået i gang, selvfølgelig inspireret ganske kraftigt af dit tæppe, som Tante Grøn har haft med rundt til messer.
Din DIY er en super hjælp.
Mit tæppe er også aften-terapi-afslapningsprojekt-tæppe :o) Det er simpelthen så rart med noget der næsten kører af sig selv, der skal ikke tælles omgange eller noget. For tiden mit yndlingsprojekt, og så skal jeg altid liiiige se om ikke jeg kan nå en farve mere, en farve mere OG en farve mere, der går lidt sport i det :o)

Tak for dejlig inspiration.

De kærligste hilsner
Jill

Anonym sagde ...

Hvor er det flot! Har selv handlet Kauni til et granny stripes. Hvilken nål er der brugt her? Vh J