onsdag den 16. maj 2012

Frøken HimmelBlå

En Lille Frøken Himmelblå skal klædes på....



Var flittig på SYSKOLEN i går, fik syet min første "Camille" kjole.


Camille mønstret er virkelig fint, der er ingen "grimme" bagsider her.


Og selvfølgelig skal Lille Frøken Himmelblå kunne sætte sin Hat På Skrå ;-)


Bøllehatten hæklede jeg allerede sidste år og du kan se opskriften HER


Nu er det lille sommersæt viklet i silkepapir med glimmer på, pakket i en æske og på vej til posthuset for den lille Frøken bor desværre et stykkevæk.

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Louise sagde ...

Super sød kjole, er sikker på den falder i god jord... ha en dejlig dag.

10na sagde ...

Hvor er den bare fin og SÅ gennemført. Så er hun da klar til sommer ;o)KH 10na

Heidi sagde ...

Hvor er den bare blevet fin.

Kærlig Hilsen Heidi
www.egholmvej16.blogspot.com

Ellen Kathrine sagde ...

Ja den kjole er dejlig- jeg syede også en i sidste weekend- men snød lidt og lavede en stikning på forstykket over rynkerne- men uden er bare finere kan jeg godt se her :-)

Mig og Maya sagde ...

Neeej, hvor er den BEDÅRENDE. Jeg har et lille flip i øjeblikket med blå/lyseblå farver til piger- det er så sødt, når dtebliver gjort rigtigt- det er det her. Knus Heidi

Mia sagde ...

iih, hvor er den fin, tror der er en der bliver glad.
Laver du sådan en kjole på bestilling?
KH Mia

tusindfryd sagde ...

Kære Mia

Mønstret er Lines, men jeg er helt sikker på at hun gerne syr den på bestilling :-) Og stoffet har jeg mere af hvis du gerne vil have netop dette. Lines mail får du lige her marapytta@gmail.com

KH

Lisbeth T. Hansen sagde ...

Sikke en yndig sommerkjole til sode sma piger. Jeg bor i Californien og kan ikke lige smutte forbi Syskolen. Mon Line ville salge monsteret il os der syr selv men bor langt vak?
Venlig hilsen,
Lisbeth.
lisbethtrojgardhansen@gmail.com

tusindfryd sagde ...

Kom lige til at se at der faktisk er hele 3 Camille kjoler til salg i Lines shop lige pt ;-)

http://marapyttashop.bigcartel.com/

Merete sagde ...

super fin lille kjole - så gennemført og færdig ♥