tirsdag den 15. maj 2012

FarveSans

Jeg har den skønneste som er begavet med en fantastisk FarveSans, FormaSans og LivsSans.

Hendes navn er Lotte Hønholt


Jeg har altid elsket hendes malerier, som noget helt nyt er hun begyndt at "snible" , arbejde med papirklip og også her synes jeg at hun formår at bringe form og farver sammen på smukkeste vis.


Vi har kendt hinanden i mange år og hen af tiden har jeg fået disse to af Lottes malerier "listet" ind i mit hjem og her bliver de for evigt.


Du kan se flere malerier, skitser og papirklip på hendes blog lige HER

Tak min kæreste ven!

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Udda Bella sagde ...

Dejligt med farver på lærred!!!

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Smukke, smukke malerier. De måtte godt "liste" ind i mit hjem;)

Moster Pips sagde ...

Det er fantastisk flot, det første.
Elsker farverne og formerne.
Det kunne være man skulle blinde en dør, så man kunne få noget vægplads til et nyt maleri.

200procent by bebe sagde ...

Meget, meget skønne malerier!

M sagde ...

Får mig att tänka på Beatrice Alemagna och hennes fantastiska Histoire courte d'une goutte:
http://www.beatricealemagna.com/books/histoire-courte-dune-goutte/

Fröken Pyssel sagde ...

Så vackra!!