onsdag den 2. maj 2012

Et Mønster ?

Jeg bliver ofte spurgt om jeg hækler efter et farvemønster i mine GrannyStripe Tæpper

Svaret er desværre nej.


Jeg har altså ikke listet de 8 forskellige farver for derefter  at følge en fastlagt farveopskrift.

Det er vist bare såddan på fornemmeren ? Dog prøver jeg at hækle af alle 8 farver før de går igen, men jeg vælger også den næste farve efter om den er god ved siden af den foregående håber det giver mening eller at nærbilledet her kan hjælpe hvis du har lyst til at hækle med på den nye farvemenu :-)

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Skønne farver og en god ide ikke at fastelægge et farveforløb, det giver meget mere "liv" til tæppet

god dag, Stine:)

Camilla sagde ...

Hold da op du er da god nok hurtig hækler. Det bliver rigtig fint.

Vis hele min profil sagde ...

Så fint et tæppe.
Vil du ikke skrive farvekoderne som de står på garnnøglet:-)

ullaskovjensen sagde ...

Jeg fik faktisk fat i en "stribegenerator" (et gratis program), som kan lægge en plan, hvis man er interesseret :-)

hanne sagde ...

man er væk fra din blog et par dage og vupti er der godt igang med et nyt tæppe :) Flotte flotte farver. Jeg er så ærgerlig over jeg ikke tåler det mindste kras for de farver er så lækre

litlokalen sagde ...

Så flotte farger og herlig teppe :)