søndag den 6. maj 2012

Cirkus Cirkus

Jeg har noget med Cirkus.

Savsmuld, popkorn, en drøm om et nomadeliv med musik og spring, skæve mennesker, smukke dyr, bigband ect.

Men jeg ville ALDRIG egne mig til et cirkusliv så jeg "nøjes" med cirkus som pynt ?


Lige nu har Rie Elise Larsen Cirkus  tema i hendes kollektion og jeg sætter stor pris på udfaldet af hendes fortolkning.


Sort, guld tyrkis, heste på spring med fjer i panden.

Søløver og "rigtige" løver....


Udformet i smukt papir og krydret med dims :-)

 LEA har ladet Cirkus fortolkningen få plads i BUTIK NØ så nu dufter der lidt af savsmuld i Lars Bjørnsstræde ;-))


KAREN har også været omkring cirkus i en klassisk Karen= Pastelfortolkning for Søstrene Grene.


Personlig er jeg ret vild med skriveunderlaget nederst, i de blå farver hvor alle yndlings cirkusskikkelserne er repræsenteret i den helt rigtige "steg" i en skøn blå farve.


Helt perfekt måde at få lidt "tæmmet" cirkus i hverdagen :-)

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Skønt skriveunderlag, var det også fra Søstrene??

Stine:))

tusindfryd sagde ...

Ja .-) Og det findes også i rødt.

KH

Anita sagde ...

Er også lidt cirkus-tosset... Må vist ind og kigge på RELs side (puha, så bliver man fristet igen!!). Har allerede været i Søstrene, hvor jeg har indkøbt tallerken, skål og kop til lillepigen..... :-)
Kh Anita

Mia sagde ...

Jeg elsker også cirkus motiver, men har det også som dig, at jeg bestemt ikke ville egne mig til et cirkus liv. Flotte ting du har fundet :)