lørdag den 26. maj 2012

BukseFabrikken

Sommervarmen har fyret op under min egen lille BukseFabrik....


Syskolemodellen "Lilly" er nu syet op og kortet af til sommerknickers.


Modellen er top skøn og anvendelig til både piger og drenge og så er det bare fedt med et mønster der er så gennemarbejdet at alt bare passer som hånd i handske i processen og sidder godt TAK !


Lillemandens stumpede joggingbukser er blevet kortet af til knickers , div glidende tacklingshuller er blevet dækket med en stjerne.... så nu er han ved at være rustet til både ispletter,vandkamp og jordklatter på een dag uden at skulle i de lange.

Nyd Dagen

KH

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Så fint med sommer-bukser. Nu med stjerne:)

Christina sagde ...

Nem lappe løsning og en rigtig god ide! :)

Gitte K sagde ...

Skønt at resultat bliver godt når man alligevel har brugt tid på at sy noget, jeg synes at jeg flere gange har oplevet at pasformen ikke har været helt god selv om jeg havde målt efter inden jeg gik i gang, det er træls når man nu har lagt energi på det.