lørdag den 5. maj 2012

Bloomers Og Lamselår

Et par Bloomers i størelse 2 år...klar til at lufte lamselår i forårssolen.


Mønstret er  bedårende og modellen er så super simpel at sy at selv en nybegynder kan klare det.


Flæsen i linningen gør lige prikken over iét fra alle andre bloomers.


Mønstret er LINES kreation og et af mine favoitter.

 Modellen ligger klar til at blive syet op i størelse 9 år i forskellige stoffer , bloomers med leggins under er nemlig hot hos min datter som fylder år lige om lidt.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

stjernegoide sagde ...

Super flotte!

Merete sagde ...

Super cute ♥

Christina Ravn sagde ...

Iih lige dem der har boet inde i mit hoved en tid - i selvsamme stof, så nu har du bekræftet at jeg MÅ have dem syet :)

Anonym sagde ...

Super søde shorts. Jeg er ny her i blodland og er fuldstændig nybegynder bag en symaskine:-) Kan man købe mønsteret? Mvh Nikoline

snødronningen sagde ...

så flott,likte godt fasongen på den og spesielt fargene,ha en flott helg videre.klemmer hege

Celina's verden sagde ...

Super skønne de er.. Ville ønske hun solgte hendes mønstre..
Også dem til dukkerne.. Plus jeg ville ønske dine strikke mønstre til dukkerne var nogle du skrev ned.. SMil..
Kh Camilla
http://celinas-verden.blogspot.com

Udda Bella sagde ...

Sådan nogle vil jeg også ha på min mås! hi hi hi!