mandag den 14. maj 2012

Bestilt Luksus

Nu skulle det bare være!

Har gået om den varme grød temmelig længe.....

Drømmen om quiltet Marapytta  Luksus er under opfyldelse.



Valget faldt på Emilias flowers i blå og rød, er ved at gå op i limningen af længsel efter at få den på.

Men jeg ved at LINE flittigt arbejder ved symaskinen på den.


Det er slet ikke så let at beslutte sig for hvilket stof jakken skal sys i for de er bare alle lækre hver især og man kunne sagtens bruge et par stykker...MINDST :-)


Billederne er alle "lånt" hos LINE som er kvinden bag mønstret og det smukke arbejde, det er også hos hende jakken kan bestilles eller sys på en weekend workshop.

Ved på forhånd at denne jakke bliver mit yndlingsstykke, jeg kommmer til at "bo" i den  og hver dag glædes over det smukke print og det delicate stykke håndarbjede der ligger i den.

Line, har jeg sagt at jeg GLÆDER mig ?

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

LillePil sagde ...

Den er også SÅ fin! Var selv på workshop og syede en rocker i weekenden.. fantastisk intet mindre.

Hav en skøn dag..

Moster Pips sagde ...

Pas på, for har du først 1. må du snart ha' nr.2 for man bliver hurtig afhængig.
Glæder mig til at se hvilken du har valgt.
Du må da selv igang i morgen:)

Ellen Kathrine sagde ...

Ja jeg er også superglad for den jeg fik syet hos Line i weekenden- det er superfedt at lære at sy den selv også :-) og så er man jo nødt til at lave flere for at styrke syevnerne....

Lis sagde ...

De er også smukke, enkle, anderledes og skønne.
Jeg ville også bo i min, hvis jeg havde en.

Så ønsker dig tillykke med dit køb.

Kh. Lis

Anuszka sagde ...

So cute :)

Line sagde ...

Den er klippet og ligger klar til at komme igennem maskinen:-) Der knokles på livet løs!

Mia sagde ...

Ville ønske jeg også have råd til at tage penge ud af familie-budgettet til sådan en smuk smuk jakke..den har længe været på min ønskeliste...suk!
Tillykke med dit køb, den bliver helt sikkert smuk.
KH Mia

Mig og Maya sagde ...

Tillykke med købet- dejligt når man får (skal have) noget man så brændende ønsker sig. Knus Heidi