søndag den 15. april 2012

Søster På Nålen En Gave Ide ?

Jeg er tilbage på nålen....Brodrinålen!

Er vist en anelse afhængig af fordybelsen i de små kreationer der alle ender med hver deres udtryk selvom grundmønstret er rimeligt ens ?


Ikke nok med det har jeg vist fået min søster med på nålen....hun nød i al fald at lave hendes første broderi nogensinde og beviste at alle kan være med på broderi.


Jeg har ikke ogen umiddelbar ide med de små applikationer her....nogle skal jo nok pynte på noget strikketøj ? Eller på en børnejakke? En baglomme? Ja mulighederne erlige så mange som antallet af broderier :-)


Tænker at tage et par stykker med til dukkeworkshoppen så har jer som deltager der mulighed for at se dem live ;-)


Min søster kan vist godt regne med at der til fødselsdag eller jul venter et BroderiKit ! Elsker at give gaver som fører til noget nyt og en god oplevelse for modtageren.


Der er helt klat fordele ved broderi, især for dem som ikke lige har syslet hele deres liv, det kræver nemmelig ikke så meget at komme igang og det er overskueligt at komme i ang rent teknisk også.


Kommer vist ikke udenom liiige at lave et broderi eller to mere i dag også...


Skulle jeg til konfirmation i dette forår (hos en pige), skulle gaven helt sikkert indeholde et håndarbejdskit ! Her synes jeg Karen Maries Broderikit er SUPER, de er lækre, indbydende, overskuelige og fint sat sammen til broderi a la 2012.

Heldigvis har jeg en veninde og en søster som vil have glæde af en lækkerbisken til fordybelse og ro.

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

De er så fine, Wenche

God søndag, Stine:)

Jennifer sagde ...

Det er virkelig nogle fantastiske broderier, du får lavet! Elsker deres udtryk! :)

God søndag!

CallClaudi sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
CallClaudi sagde ...

Det likte jeg veldig godt!!

high house then radio sagde ...

Fantastiske små kunstverk - hvert med sitt eget uttrykk

Louise sagde ...

De er bare så smukke, Wenche!

Trine sagde ...

SÅ fine :))

Eline sagde ...

Utrolig fine! Jeg har fått hennes kit i posten og skal snart sette i gang å broderte for første gang:-)

Marina sagde ...

Hvor er de bare fantastisk fine. De vil da forgylde alt hvad de syes på.

Hav en dejlig dag.

Nønne sagde ...

Meget smukke og eventyrlige! Må man dele på pinterest?
Kh