søndag den 1. april 2012

RockerTøsen

Det Er Lykkedes!

Med hjælp fra en VEN er min stjernerocker færdig!!


En Størelse 34 tilpasset en næsten 9 årrig på ærmelængde og brystmål, en sand luksus forårsjakke som vi ikke lige støder ind i magen til på gaden ;-)


Jeg er total tændt på at sy en jakke til mig selv nu, har fundet stoffet frem.....


Jeg har brugt ca 12 timer på Rockeren, den består nemlig af en hel del dele, men selvom den tager sin tid er den ikke så indviklet at samle som jeg havde forestillet mig.


Trykknapperne kommer først i til sidst men giver bare så meget RÅ- faktor til det fine stof.


Lynlåsene har LINE fået specielt bestilt hjem til City Sycenter i Valby til netop Rockerjakkerne og de går altså også lige med i prikken over iét.


Der er vist en ledig plads eller to på TirsdagsSyholdet  fra 10-13 hvis du er blevet tændt på at sy dit helt eget look !

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

Ida Sauer Eriksen sagde ...

Hvor er den blevet flot!
Hun må da være pavestolt nå hun bevæger sig ud i byen med jakke på.

Lene sagde ...

sejt at kunne sy sit eget tøj, flot håndarbejde Wenche, glæder mig til at se mere

Helle sagde ...

super flot jakke :)

Fabrique Romantique sagde ...

Wonderful! How cool!
Greetings, Anouk

Anne sagde ...

Ej,hvor er den blevet flot! Og godt den passede:)

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Hvor er den bare blevet totalt fed - det er bare at komme i gang med en til dig selv.

Cat sagde ...

Ja man kan da kun tage hatten af for en fine jakke;)

Mia sagde ...

Den er da bare blevet super flot. Du må igang med en til dig selv :)

Anonym sagde ...

Måske hvis I drejer ned i Nordre frihavnsgade ( til moster måske ? ) kan I risikere at støde ind i en lille fin str. 7 år - med tilhørende pavestolt mor ;-) Glæder mig til at se hvad du finder på af stof til dig selv ! Vi ses på tirsdag ( du var iøvrigt savnet idag ! )
Kh. Julie fra tirsdags-hygge-kælderen